patari.org
Χώρος συζήτησης της πατριωτικής αριστεράς
Συχνές Ερωτήσεις
Αναζήτηση
Κατάλογος Μελών
Ομάδες Μελών
Εγγραφή
Προφίλ
Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας
Σύνδεση
patari.org Αρχική σελίδα
->
Πολιτική συζήτηση
Δημοσίευση απάντησης
Όνομα μέλους
Θέμα
Περιεχόμενο
Emoticons
Περισσότερα Emoticons
Χρώμα γραμματοσειράς:
Προεπιλογή
Βαθύ Κόκκινο
Κόκκινο
Πορτοκαλί
Καφέ
Κίτρινο
Πράσινο
Λαδί
Κυανό
Μπλέ
Βαθύ Μπλέ
Λουλακί
Βιολετί
Λευκό
Μαύρο
Μέγεθος γραμματοσειράς:
Μέγεθος γραμματοσειράς
Μικροσκοπικό
Μικρό
Κανονικό
Μεγάλο
Τεράστιο
Να κλείσουν τα Tags
[quote="ΣΤΕΦΟΣ"]Ένα από τα βλακοδέστερα ιδεολογήματα που κυριάρχησαν από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 όχι μόνο στην χώρα μας αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο, ήταν η δήθεν υπεροχή της ιδιωτικής πρωτοβουλίας απέναντι στην κρατική. Ιδιωτική πρωτοβουλια στα πάντα. Από τα περίπτερα, έως τα αεροδρόμια. Από την κοινή ωφέλεια, στην ωφέλεια για τους λίγους. Πίσω από το πολιτικό ψευδώνυμο του "νεοφιλελευθερισμού", η νέα τάξη, με τις ιδιωτικοποιήσεις και την άγρια λιτότητα είχε αρχίσει την επέλασή της ενάντια στο βιοτικό επίπεδο των πολιτών, παραχωρώντας τα πάντα στο υπερεθνικό παρασιτικό κεφάλαιο. Στην Ελλάδα, η αρχή έγινε με την κυβέρνηση Κ. Μητσοτάκη, και τα δύο "πρωτοπαλίκαρά του", Μάνο, και Ανδριανόπουλο, με την "αντικειμενική" (όπως πάντα) αρωγή της δημοσιογραφικής αλητείας και της κατάμαυρης προπαγάνδας της. Αργότερα την σκυτάλη παρέλαβε το "εκσυγχρονιστικό" (άλλο ένα ψευδώνυμο) ΠΑΣΟΚ του Σημίτη και του Γεωργάκη, το οποίο μας οδήγησε μέχρι τα μνημόνια. Την συνέχεια την γνωρίζουμε...… Σε όλο αυτό το διάστημα στην χώρα μας, ξεπουλήθηκαν τα πάντα. Αεροδρόμια, λιμάνια, μεγάλα τμήματα της ΔΕΗ, του ΟΤΕ, Ολυμπιακή Αεροπορία, αυτοκινητόδρομοι. Και ότι γλύτωσε από τους προηγούμενους, ήρθε ο Τσίπρας να δώσει την χαριστική βολή. Τα ξένα (κυρίως) και τα εγχώρια παράσιτα έχουν καρπωθεί όλες τις βασικές υποδομές της χώρας, οι οποίες δημιουργήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια με την χρηματοδότηση του δημοσίου. Π.χ. η δημόσια ΔΕΗ ηλεκτροδότησε απ' άκρη σ' άκρη την Ελλάδα, και ο δημόσιος ΟΤΕ δημιούργησε το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο. Το ίδιο ισχύει και για όλες τις υπόλοιπες βασικές υποδομές... Και έτσι φθάσαμε στο δια ταύτα. Να πτωχεύουν οι Λαυρεντιάδηδες και να χάνει ο κόσμος τα λεφτά που έδωσε για ασφάλιστρα, να πτωχεύουν και να κλείνουν οι ηλεκτρικές εταιρείες ( π.χ Energo και Power) αφήνοντας οικογένειες στο σκοτάδι για μεγάλο χρονικό διάστημα, και να ξεκινάει ο άλλος για να πάει αεροπορικώς στην Θεσσαλονίκη, και να βρίσκεται στην Ρουμανική Τιμισοάρα επειδή η ...κυρία Fraport αδυνατούσε να καθαρίσει το αεροδρόμιο Μακεδονία από τα χιόνια. Και το κερασάκι της τούρτας; Να επιστρέφει από την Τιμισοάρα, στην συμπρωτεύουσα με ….πούλμαν... Τα γελοία εγγαστρίμυθα που έχουν κυβερνήσει εδώ και πάνω από 25 χρόνια την χώρα συνεπικουρούμενοι από την κλίκα των παπαγάλων - δημοσιογράφων, καμώνονται αυτάρεσκα ότι πρεσβεύουν την πρόοδο, ενώ έχουν στείλει την χώρα σε όλους τους τομείς, 60 χρόνια πίσω, το λιγότερο...[/quote]
Επιλογές
HTML
Ανενεργό
BBCode
Ενεργό
Smilies
Ενεργά
Απενεργοποίηση BBCode σ' αυτή τη δημοσίευση
Απενεργοποίηση Smilies σ' αυτή τη δημοσίευση
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη:
Επιλέξτε μια Δημόσια Συζήτηση
Ανοιχτά φόρουμ
----------------
Πολιτική συζήτηση
Παιδική χαρά
Στο περιθώριο
Ανασκόπηση Θέματος
Συγγραφέας
Μήνυμα
Obelix
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 07, 2019 4:04 am
Θέμα δημοσίευσης:
Αξίζει να αναφέρομε τις εξελίξεις που υπήρξαν στην Αγγλία με την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων ("British Rail") δεδομένου ότι η Maggie Thatcher υπήρξε η πρώτη διδάξασα.
Η ιδιωτικοποίηση δεν έγινε με το να περάσουν οι σιδηρόδρομοι σε ΕΝΑΝ ιδιώτη. Κάθε άλλο: ΑΛΛΗ ιδιωτική επιχείρηση απέκτησε τις σιδηροτροχιές, ΑΛΛΗ τις αμαξοστοιχίες, ΑΛΛΗ τους σιδηροδρομικούς σταθμούς, ΑΛΛΗ την ρευματοδότηση, ΑΛΛΗ τα κυλικεία και/ή τις τουαλέτες...Και πάει λέγοντας.
Μάλιστα, καθώς οι σιδηρόδρομοι του Ηνωμένου Βασιλείου είναι ιδιαίτερα εκτενείς, δεν είμαι βέβαιος αν ΟΛΕΣ, π.χ., οι αμαξοστοιχίες πέρασαν σε μια επιχείρηση, ή αν συμμετέχουν πολλές.
Αποτέλεσμα των ανωτέρω; Το λιγότερο διάφορα ευτράπελα του τύπου να έχουν, π.χ. υποστεί βλάβη τα καλώδια της ρευματοδότησης σε σημείο μέσα σε σιδηροδρομικό σταθμό, να διατυπώνεται αίτημα να προβεί η ιδιοκτήτρια επιχείρηση του ρεύματος σε ενέργειες προς επισκευή τους...και η τελευταία να αρνείται με το "επιχείρημα" ότι: "Αφού η βλάβη είναι μέσα στον χώρο του σταθμού, υπεύθυνοι για την επισκευή είναι οι ιδιοκτήτες του τελευταίου!" Οπότε τα καλώδια παραμένουν απλούστατα χωρίς επισκευή. Με όλες τις συνέπειες, κάποτε και τραγικές (τα ατυχήματα και οι εκτροχιασμοί έχουν αυξηθεί απίστευτα από τότε που οι σιδηρόδρομοι "έπαυσαν να βαραίνουν το Βρετανικό Κράτος").
Ένα ακόμα ιλαροτραγικό: Οι Βρετανοί είναι γνωστοί για την προσήλωσή τους στην χρονική ακρίβεια. Σύμφωνα με την παράδοση αυτή, οι πίνακες αναχωρήσεων/αφίξεων των σιδηροδρομικών σταθμών αναφέρουν τα δρομολόγια με ακρίβεια λεπτού: "Άφιξη στις 10:03", "αναχώρηση στις 12:56", κλπ. Όμως εδώ και καιρό ΚΑΝΕΝΑ δρομολόγιο δεν αφικνείται - ούτε βέβαια αναχωρεί - όχι "στην ώρα του με ακρίβεια λεπτού", αλλά ούτε καν κατά προσέγγιση. Αποτέλεσμα: Αν σταθείς σε αποβάθρα σιδηροδρομικού σταθμού, σου παίρνουν τα αυτιά οι συνεχείς (μία σχεδόν για κάθε δρομολόγιο, πάνω από μια φορά) ανακοινώσεις του τύπου "Ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση της αμαξοστοιχίας..." (οι οποίες συνοδεύονται από ένα αρκετά μελωδικό κουδούνισμα στην αρχή τους - η αλήθεια να λέγεται!)
ΣΤΕΦΟΣ
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 07, 2019 1:16 am
Θέμα δημοσίευσης: ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΤΙΜΙΣΟΑΡΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Ένα από τα βλακοδέστερα ιδεολογήματα που κυριάρχησαν από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 όχι μόνο στην χώρα μας αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο, ήταν η δήθεν υπεροχή της ιδιωτικής πρωτοβουλίας απέναντι στην κρατική. Ιδιωτική πρωτοβουλια στα πάντα. Από τα περίπτερα, έως τα αεροδρόμια. Από την κοινή ωφέλεια, στην ωφέλεια για τους λίγους. Πίσω από το πολιτικό ψευδώνυμο του "νεοφιλελευθερισμού", η νέα τάξη, με τις ιδιωτικοποιήσεις και την άγρια λιτότητα είχε αρχίσει την επέλασή της ενάντια στο βιοτικό επίπεδο των πολιτών, παραχωρώντας τα πάντα στο υπερεθνικό παρασιτικό κεφάλαιο.
Στην Ελλάδα, η αρχή έγινε με την κυβέρνηση Κ. Μητσοτάκη, και τα δύο "πρωτοπαλίκαρά του", Μάνο, και Ανδριανόπουλο, με την "αντικειμενική" (όπως πάντα) αρωγή της δημοσιογραφικής αλητείας και της κατάμαυρης προπαγάνδας της. Αργότερα την σκυτάλη παρέλαβε το "εκσυγχρονιστικό" (άλλο ένα ψευδώνυμο) ΠΑΣΟΚ του Σημίτη και του Γεωργάκη, το οποίο μας οδήγησε μέχρι τα μνημόνια. Την συνέχεια την γνωρίζουμε...…
Σε όλο αυτό το διάστημα στην χώρα μας, ξεπουλήθηκαν τα πάντα. Αεροδρόμια, λιμάνια, μεγάλα τμήματα της ΔΕΗ, του ΟΤΕ, Ολυμπιακή Αεροπορία, αυτοκινητόδρομοι. Και ότι γλύτωσε από τους προηγούμενους, ήρθε ο Τσίπρας να δώσει την χαριστική βολή. Τα ξένα (κυρίως) και τα εγχώρια παράσιτα έχουν καρπωθεί όλες τις βασικές υποδομές της χώρας, οι οποίες δημιουργήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια με την χρηματοδότηση του δημοσίου. Π.χ. η δημόσια ΔΕΗ ηλεκτροδότησε απ' άκρη σ' άκρη την Ελλάδα, και ο δημόσιος ΟΤΕ δημιούργησε το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο. Το ίδιο ισχύει και για όλες τις υπόλοιπες βασικές υποδομές...
Και έτσι φθάσαμε στο δια ταύτα. Να πτωχεύουν οι Λαυρεντιάδηδες και να χάνει ο κόσμος τα λεφτά που έδωσε για ασφάλιστρα, να πτωχεύουν και να κλείνουν οι ηλεκτρικές εταιρείες ( π.χ Energo και Power) αφήνοντας οικογένειες στο σκοτάδι για μεγάλο χρονικό διάστημα, και να ξεκινάει ο άλλος για να πάει αεροπορικώς στην Θεσσαλονίκη, και να βρίσκεται στην Ρουμανική Τιμισοάρα επειδή η ...κυρία Fraport αδυνατούσε να καθαρίσει το αεροδρόμιο Μακεδονία από τα χιόνια. Και το κερασάκι της τούρτας; Να επιστρέφει από την Τιμισοάρα, στην συμπρωτεύουσα με ….πούλμαν...
Τα γελοία εγγαστρίμυθα που έχουν κυβερνήσει εδώ και πάνω από 25 χρόνια την χώρα συνεπικουρούμενοι από την κλίκα των παπαγάλων - δημοσιογράφων, καμώνονται αυτάρεσκα ότι πρεσβεύουν την πρόοδο, ενώ έχουν στείλει την χώρα σε όλους τους τομείς, 60 χρόνια πίσω, το λιγότερο...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Hellenic (Greek) by Alex Xenias - Διορθώσεις:Αλφόνσος Πάγκας