patari.org Αρχική σελίδα patari.org
Χώρος συζήτησης της πατριωτικής αριστεράς
 
 Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   ΕγγραφήΕγγραφή 
 ΠροφίλΠροφίλ   Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Από ροζ αποικία, χίλιες φορές Τεχεράνη

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Γαυριάς
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 10, 2009 5:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Από ροζ αποικία, χίλιες φορές Τεχεράνη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακόμη και η αστική ηθική εξεγείρεται!...


Τις τελευταίες μέρες στην Εθνική Λυρική Σκηνή, ("εθνική" τρόπος του λέγειν αφού πρόεδρός της έχει τοποθετηθεί ο Οδ. Κυριακόπουλος του ΣΕΒ!!!), διαδραματίζονται γεγονότα απείρου κάλλους μεν, ενδεικτικότατα του νεοταξικού ολοκληρωτισμού δε.

Στην πρεμιέρα ενός έργου του Ντβόρζακ, οι μουσικοί της ορχήστρας είχαν προειδοποιήσει ότι δεν θα ξεφτιλίσουν την υπόληψη και την παιδεία τους, παίζοντας για ένα έργο που η "στρατευμένη" παρέμβαση μιας κυρίας Ντε Πομπαντούρ, σκηνοθέτιδος εκ Γαλλίας, προσέθετε το πολύ στρατευμένο και πολύ αντιεξουσιαστικό και ανατρεπτικό στοιχείο του μπαλαμουτιάσματος ανάμεσα σε άνδρες επί σκηνής.

Οι μουσικοί προειδοποίησαν ότι δεν προτίθενται να υποστούν τέτοιο φιάσκο.

Στην παράσταση της Παρασκευής ωστόσο απ' ό,τι φαίνεται υποχώρησαν και η "παράσταση" διεξήχθη κανονικά, όμως αρκετοί από τους θεατές στο τέλος άρχισαν τα ξεφωνήματα και τα γιουχαΐσματα. Τρομοκρατημένοι, κάποιοι συνασπισμένης αντίληψης επίσης από το ακροατήριο έσπευσαν να στιγματίσουν και να ανακόψουν την αντίδραση κραυγάζοντας "Δεν ανήκετε στην Ευρώπη, να πάτε στην Τεχεράνη".

Το αποκορύφωμα προέκυψε το Σάββατο όταν επιστρατεύτηκε μια πλιεάδα επιδοτούμενων να διαμαρτύρονται με τραμπουκικό, νατοϊκό θράσσος και ξετραχήλωμα, έξω από την Λυρική Σκηνή. Η πλειάδα των επιδοτούμενων:
η Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας (ΟΛΚΕ), Ελεύθεροι Πολίτες Ενάντια Στην Ομοφοβία, Σύνθεση Ενημέρωση Ευαισθητοποίηση για το HIV/AIDS, Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, Περιοδικό 10%, Περιοδικό Screw, City Uncovered, ΑΝΤΙΓΟΝΗ-Κέντρο Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης για το Ρατσισμό, Be Positive-εθελοντισμός για θέματα φύλου ισότητας και διακρίσεων, www.gayhellas.gr Πρωτοβουλία Νέων ΟΛΚΕ, Athens Pride.

Μοίραζαν φυλλάδια και διαμαρτύρονταν κατά των μουσικών της Λυρικής καταγγέλοντας τους για "ρατσισμό και ομοφοβία". Όπως ακριβώς δασκαλεύει το ΝΑΤΟ.

Το αποτέλεσμα ήταν να μην συγκρατηθούν οι μουσικοί της ορχήστρας στην οργή τους για την συντονισμένη επίθεση που δεχόντουσαν από επιδοτούμενους και μέσα (Λαμπράκης, Ελευθεροτυπία κλπ.) και να βγούνε στο δρόμο κυνηγόντας και προπηλακίζοντας τις διαμαρτυρόμενες υπάρξεις των κουβαλημένων εκεί ΜΚΟ. Ακολούθησαν στο παράδειγμα των μουσικών και οι φύλακες τις Λυρικής οι οποίοι προηγουμένως είχαν αποκρούσει απόπειρα των επιδοτούμενων υπάρξεων να εισβάλλουν στην Λυρική.

Οι μουσικοί (όπως εξανίσταται ο κύριος Λαμπράκης στα ΝΕΑ) έσκισαν τις σημαίες των επιδοτούμενων και κάτι ουράνια τόξα που είχαν τα οποία συμβολίζουν την διαφορετικότητα και "την ανοχή της ίριδας σε όλα τα χρώματα". Τα γεγονότα "καλύφθηκαν" στο Χαφιεδομήντια συνοδευόμενα από καταγγελίες "ομοφοβίας" κάτω από πολύ ριζοσπαστικά και αντιεξουσιαστικά ψευδώνυμα όπως "κόκκινοι πούστηδες".

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=999726
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1000126
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=999986

Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων μουσικών της Λυρικής, φλαουτίστας κος Θ. Μαυρομμάτης "κλήθηκε" χθες στα κανάλια για να υπάρχει και το άλλοθι της αντιπροσώπευσης των ομοφοβικών εργαζομένων αλλά φυσικά δεν του επετράπει να μιλήσει ούτε δευτερόλεπτο.


Να σημειωθεί ότι ανάλογης φύσεως αντιδράσεις στην νεοταξική αθλιότητα και υποκρισία έχουν υπάρξει και στο πρόσφατο παρελθόν από κριτικούς και θεατές, θεάτρων και χώρων "θεσμικών" όπως η Επίδαυρος.

Σ' όλες αυτές τις περιπτώσεις το Κράτος, και οι "διευθυντές" του, δεν έχουν υπάρξει ουδέτεροι θεατές αλλά τάσσονται σιωπηλά με το μέρος του εξαμερικανισμού αφού πρώτα έχουν αβαντάρει τον ξεπεσμό πλειοδοτόντας ξεφτιλισμένες "εκδόσεις" κλασσικών έργων, και μετά, όταν δημιουργούνται οι αντιδράσεις, βάζουν μπροστά τις ΜΚΟ τους.

Δεν παραδίδεται τυχαία η υπόθεση της Όπερας σε μία χώρα στα χέρια των βιομηχάνων και του ΣΕΒ, τόσο επίσημα και απροκάλυπτα.

Ο κριτικός Γεωργουσόπουλος, αστικής αντίληψης, όπως και ενδεχμένως και οι διαμαρτυρόμενοι θεατές αυτών των περιπτώσεων, αντιλαμβάνονται κάθε φορά το προφανές, την γελοιότητα και την αποθράσυνση του πράγματος.

Στην περίπτωση όμως των μουσικών της Λυρικής Σκηνής, έχουμε να κάνουμε με επίπτωση των νεοταξικών ανακατατάξεων στα συμφέροντα μιας τάξης. Μπορεί επαγγελματικά ο μουσικός να μην αντιμετωπίζει την εξαφάνιση που αντιμετώπισε ο αμμοβολητής ή ο οικοδόμος από τον εθελοντή σκλάβο Πακιστανό, αλλά στο επίπεδο της παιδείας του αντιλαμβάνεται ως προσβολή και ως μειοδοσία την ισοπέδωση του Κλασσικού και της Τέχνης επειδή η κάθε στρατευμένη ντε Πομπαντούρ, σκηνοθέτιδα εκ Παρισίων, έχει για "στρατευμένη" τέχνη τις περιπέτειες του εντέρου. Και όχι του οικοδόμου, του λαουτζίκου, του μεροκάματου, της ανέχειας, της ανεργίας, του νατοίκού αφανισμού, της γκετοποίησης και του θρασύτατου εξαμερικανισμού.


Το γεγονός ότι αυτοί οι μουσικοί εξεγέρθηκαν και έσπασαν τα μούτρα στους επιδοτούμενους που τους κουβαλάει το ΝΑΤΟ να μοιράζουν καταγγελίες ρατσισμού και ομοφοβίας, όπως επίσης ότι ακόμη και οι (συνήθως) αστικής ηθικής θεατές και κριτικοί αντιδρούν και γιουχαϊζουν που βλέπουν την αισθητική τους και το επαγγελματικό τους συμφέρον να παραμερίζεται από μιά άλλη αντίληψη πολύ πιο μηδενιστική και αντιλαϊκή απ' ό,τι η αστική αντίληψη, είναι μάλλον ελπιδοφόρο.

Όταν ακόμη και ο προπομπός της νεοταξική ισοπέδωσης, η ξενομανής αστική ηθική, εξεγείρεται και αντιδρά, φτύνει και σπάει κεφάλια, μπορούμε να φανταστούμε πόσο νύχτα θα αναγκαστεί να φυγαδευτεί ο αμερικανικός δάκτυλος και οι παρατρεχάμενοί του, όταν για τις συνασπισμένες κατίνες διαολοστείλουμε τα αμερικανάκια δια παντός (και αιματηρώς) και "φτάσουμε στο κατάντημα της Τεχεράνης"...


Καλλίτερα Τεχεράνη παρά νατοϊκά πουτανάκια...
Επιστροφή στην κορυφή
ΔΙΟΓΕΝΗΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 10, 2009 10:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πηγή:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3183



ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ή ΑΣΥΔΟΣΙΑ;


Με επιστολή που απέστειλαν στον πρόεδρο της ΕΛΣ, δεκατρείς μη-κυβερνητικές, oμοφυλοφιλικές οργανώσεις, εκφράζουν την οργή τους για το κείμενο που διένειμαν μέλη της ορχήστρας της Λυρικής Σκηνής για ένα ομοφυλοφιλικό φιλί στη γαλλική παραγωγή της όπερας του Ντβόρζακ «Ρούσαλκα».

«Με μεγάλη θλίψη και μεγαλύτερo θυμό βλέπουμε ότι στην ελληνική επικράτεια και δη στο θέατρό σας επιτρέπονται πρακτικές Ταλιμπάν εναντίον στην ελευθερία της Τέχνης» σημειώνουν με έμφαση και θέτουν τα εξής ερωτήματα:

"• Με ποια επαγγελματική αρμοδιότητα παρεμβαίνει το ΔΣ μιας ορχήστρας στη σκηνοθετική ερμηνεία της σκηνοθέτιδας;
"• Ποιος τους επιτρέπει να μοιράζουν φυλλάδια προσβλητικού περιεχομένου εναντίον συντελεστών που φιλοξενείτε από το εξωτερικό και εναντίον άλλων πολιτών;
"• Ποιος τους επιτρέπει να εκβιάζουν να μην κάνουν την εργασία για την οποία πληρώνονται από τους φορολογούμενους πολίτες μεταξύ αυτών και γκέι και λεσβιών– αποκαλώντας ένα φιλί ‘ακραία’ σκηνή».


=============================================

Και τώρα τα δικά μας,με θλίψη και θυμό,ερωτήματα:

Ερωτήματα που δεν είναι μόνο δικά μας αλλά αμέτρητων σοβαρών ανθρώπων των Γραμμάτων και των Τεχνών και χιλιάδων Ελλήνων Πολιτών που δεν είναι ούτε ομοφοβικοί ούτε ρατσιστές. Απλώς έχουν το δικαίωμα να διαφωνούν με κάποιους σκηνοθέτες, έλληνες και ξένους, που όπως ΟΙ ΙΔΙΟΙ δηλώνουν,δημόσια,ότι έχουν το δικαίωμα να ΑΣΕΛΓΟΥΝ πάνω στα κλασσικά κείμενα, όχι μόνο με ομοφυλοφιλικό αλλά και με οποιονδήποτε τρόπο.

Ρωτάμε λοιπόν κι εμείς με τη σειρά μας όπως ρωτούν κι αυτοί:

Ποιος επιτρέπει στον οποιονδήποτε σκηνοθέτη,με οποιονδήποτε τρόπο, να αλλάζει, να παραμορφώνει, να πλαστογραφεί,να δολοφονεί τα κλασσικά κείμενα και να ασελγεί πάνω στο πτώμα τους..Όχι μόνο με ένα φιλί αλλά με ουσιαστικές αλλαγές και προσθήκες που αλλοιώνουν το ήθος,την ευαισθησία και το μήνυμα του έργου.

Ποιος θα επέτρεπε σε έναν οποιονδήποτε ‘μεταμοντέρνο’ τύπο, να μετατρέψει την Ακρόπολη σε ουρανοξύστη,τη Τζοκόντα σε μάγκα μουστακαλή και τη μουσική του Μπετόβεν σε μερακλίδικες νότες για νυχτομάγαζα και τηλεκπομπές της παρακμής.

Ποιός μας βεβαιώνει ότι δεν θα δούμε αργότερα τις "Ικέτιδες" να παίζονται στην Επίδαυρο σε στυλ "Κλουβί με τις τρελλές.." και τις "Κλουβίτσες.." να μετατρέπονται στο Ηρώδειο σε χορό αρχαίων πορνογερόντων..

Ποιός απαγορεύει στον οποιονδήποτε Έλληνα Πολίτη να διαμαρτύρεται, με οποιονδήποτε τρόπο κιαυτός, για όλα αυτά τα εγκλήματα που διαπράτονται.

Ποιοί είναι αυτοί,τέλος πάντων,που με υστερικό τρόπο,σε πολλά ΜΜΕ αποδοκιμάζουν τη διαμαρτυρία και επιδοκιμάζουν την ασυδοσία.

Και μεχρι πότε, επι τέλους, κάποιοι θα μπερδεύουν,συνειδητά, την ελευθερία με την ασυδοσία.

10.3.09

Επιστροφή στην κορυφή
-Γαβριάς-
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 10, 2009 11:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από Ριζοσπάστη:
http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=4985960&publDate=10/3/2009


Με αφορμή τη «Ρούσαλκα»...

Την ώρα που η διοίκηση της Εθνικής Λυρικής Σκηνής ετοιμάζεται να κλείσει το θέατρο «Ακροπόλ», καταργώντας τη σκηνή της οπερέτας, που ο εκλεκτός της κυβέρνησης, πρώην πρόεδρος του ΣΕΒ και νυν πρόεδρος της Λυρικής, Οδυσσέας Κυριακόπουλος, χαράζει στρατηγικές μάνατζμεντ που στρώνουν το «δρόμο» προς την ιδιωτικοοικονομική διαχείριση του μοναδικού λυρικού μας θεάτρου, που προετοιμάζει το «έδαφος» για την παράδοση της Λυρικής στο Ιδρυμα του εφοπλιστικού ομίλου Νιάρχου, η Λυρική εμφανίζεται «αναστατωμένη», εξαιτίας της παράστασης της «Ρούσαλκα» του Ντβόρζακ.

Η παρέμβαση της Γαλλίδας σκηνοθέτριας Μαριόν Βάσερμαν (το έργο αποτελεί συμπαραγωγή με την Οπερα της Νίκαιας), που αλλοίωσε την αυθεντική υπόθεση της όπερας, προσδίδοντας στον κεντρικό ήρωα του έργου ομοφυλοφιλικές τάσεις, προκάλεσε τις αντιδράσεις του ΔΣ της Ορχήστρας. Σε ανακοίνωσή του, στην πρεμιέρα (περασμένη Παρασκευή), έκανε λόγο για «αλλοίωση του λιμπρέτου» και «ακραίες σκηνές», που δε συνάδουν με τον «εκπαιδευτικό χαρακτήρα» της ΕΛΣ, ενώ πολλά ήταν και τα γιουχαΐσματα του κοινού στις επίμαχες σκηνές.

Αν στις προθέσεις της Μ. Βάσερμαν ήταν το να προκαλέσει και ν' ακουστεί, σίγουρα τα κατάφερε. Τα τελευταία χρόνια, εξάλλου, τόσο η όπερα όσο και το θέατρο βρίθουν αμφιλεγόμενων σκηνοθεσιών, πολλές από τις οποίες έχουν προκαλέσει έντονους προβληματισμούς και αντιδράσεις. Οι καλλιτέχνες της ΕΛΣ, όπως όλοι, ασφαλώς έχουν το δικαίωμα της άποψης, της διαμαρτυρίας, όχι όμως μόνο για μια προκλητική σκηνοθεσία, αλλά και για όλα όσα τους αφορούν. Κι αυτά πρωταρχικά σχετίζονται με τη συνολικότερη πορεία, το παρόν και το μέλλον του μοναδικού λυρικού μας θεάτρου, αλλά και τη διεκδίκηση του ρόλου τους μέσα σ' αυτό.

http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=4985960&publDate=10/3/2009



Βγάλτε μετά τα συμπεράσματά σας αν όντως η "κουλτουριάρικη" Κεντροαριστερά κάνει πλάτη ή όχι στην ιδιωτικοποίηση και τον ενταφιασμό της Τέχνης.
Πραγματικά, πούστικες, "προοδευμένες" μέθοδοι αβάντας...
Επιστροφή στην κορυφή
vngelis



Συμμετέχουν: 28 Νοέ 08
Δημοσιεύσεις: 4492

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 11, 2009 1:29 am    Θέμα δημοσίευσης: Re: Από ροζ αποικία, χίλιες φορές Τεχεράνη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γαυριάς έγραψε:


Μοίραζαν φυλλάδια και διαμαρτύρονταν κατά των μουσικών της Λυρικής καταγγέλοντας τους για "ρατσισμό και ομοφοβία". Όπως ακριβώς δασκαλεύει το ΝΑΤΟ.


Οι Αμερικανοι εφευρισκουν λεξεις και νοηματα.

Τι ειναι η ...ομοφοβια?
Καποιος που δεν γουσταρει αδερφες η η ρετσινια των αδερφων σε οσους αυτοι δεν γουσταρουν?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vngelis



Συμμετέχουν: 28 Νοέ 08
Δημοσιεύσεις: 4492

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 11, 2009 12:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι εχει να πει ο συνεχης ελευθερος αλλα 'κυνηγημενος' παγκοσμιας φημης μουσικος (κ. Βηχος) με τους 5εκ αναγνωστες για το συμβαν?

Με τις αδερφες θα ζηταει αλληλεγγυη και διαμεσου αυτες αλληλεγγυη στον ιδιο αφου μονιμως εδω και σχεδον μια 10ετια τον κυνηγανε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 11, 2009 4:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φοβικός, ως γνωστόν, είναι όρος της κλινικής ψυχοπαθολογίας. Χαρακτηρίζει υστερικά άτομα που νιώθουν ν’ απειλούνται από κινδύνους που δεν υπάρχουν πραγματικά αλλά τους πλάθουν στην αρρωστημένη φαντασία τους.
Με τον όρο «ξενοφοβία» οι ψευτο-αντιρατσιστές θέλουν να πουν ότι δεν υπάρχει απολύτως κανένα πραγματικό πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες. Όλα είναι δημιουργήματα της ς φαντασίας μας. Της αρρωστημένη φαντασίας του ελληνικού λαού!

Το ίδιο και με τους ομοφυλόφιλους. Ουδέν πρόβλημα. Τι κακό βρίσκετε στο γεγονός ότι ο ηγούμενος της Ιεράς Μονής της Αγίας Σκέπης, στην Κερατέα, ασέλγησε σε 17 δόκιμους μοναχούς, όπως κατήγγειλαν χθες τέσσερεις νεαροί στο τοπικό αστυνομικό τμήμα; Θα σας πείραζε αν αυτό συνέβαινε στον μικρό σας αδελφό ή στο παιδί σας;
Ε, όχι! Πως είπατε; είναι παραφύση; Ελάτε τώρα, μην είστε ομοφοβικοί, όλα μια ιδέα είναι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Hellenic (Greek) by Alex Xenias - Διορθώσεις:Αλφόνσος Πάγκας