patari.org Αρχική σελίδα patari.org
Χώρος συζήτησης της πατριωτικής αριστεράς
 
 Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   ΕγγραφήΕγγραφή 
 ΠροφίλΠροφίλ   Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Δώστε τη Boeing στους Κινέζους

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
alfon
Site Admin


Συμμετέχουν: 20 Ιαν 08
Δημοσιεύσεις: 516
Τόπος: Ελλάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 22, 2021 4:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Δώστε τη Boeing στους Κινέζους Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχει ακόμη κοπάσει το προηγούμενο σκάνδαλο της Boeing, με το τότε καμάρι της, το μοντέλο 737 max που μόλις βγήκαν στην κυκλοφορία άρισαν να πέφτουν σαν τις μύγες. Η Boeing τότε αναγκάστηκε να δημοσιοποιήσει εσωτερικά μυνήματα στελεχών της που έδειχναν ότι ήταν γνωστά τα προβλήματα. Ενδεικτικά, σε ένα από αυτά τα μυνήματα, ένας πιλότος της Boeing λέει ότι "αυτό το αεροπλάνο σχεδιάστηκε από κλόουν υπό την επίβλεψη μαϊμούδων" (υποθέτουμε ότι οι "μαϊμούδες" στις οποίες αναφέρεται είναι οι ρυθμιστικές αρχές που αδειοδότησαν το προβληματικό αεροσκάφος). Άλλος σχολιάζει "θα εκπλαγώ αν η FAA (η αρμόδια ελεγκτική αρχή των ΗΠΑ) αδειοδοτήσει αυτή την κουράδα". Και άλλος "Είναι ανέκδοτο. Αυτό το αεροπλάνο είναι γελοίο". Βέβαια η FAA το αδειοδότησε και την ακολούθησαν οι αρμόδιες "ελεγκτικές" αρχές σε όλο τον κόσμο, περιλαμβανομένης της Ε.Ε. και της Κίνας. Και πέθανε κόσμος (καμία σχέση με τα εμβόλια - όποιος κάνει τέτοιους συνειρμούς είναι κακόπιστος).

Κανα-δυό μήνες μετά τις αποκαλύψεις αυτές, η άλλοτε κραταιά αεροβιομηχανία ζήτησε από την κυβέρνηση των ΗΠΑ ενίσχυση ύψους 60 εκατομμυρίων δολαρίων για να αποφύγει τη χρεωκοπία. Ο Τράμπ πέρασε, στο πρώτο πακέτο των δύο τρις για τη διάσωση της οικονομίας από τις συνέπειες του κοροϊδο-ιού, ένα κοντύλι 17 δις που θεωρήθηκε ότι προορίζεται για τη Boeing. Τελικά, με την αυξημένη ρευστότητα στην αγορά μετά το πακέτο αυτό και την πεποίθηση ότι η κυβέρνηση δε θα την αήσει να πέσει έξω, η Boeing κατάφερε να αντλήσει από ιδιώτες κερδοσκόπους 25 δις και δε χρειάστηκε να καταφύγει στην κρατική βοήθεια.

Σα να μη φτάναν αυτά, εχθές ο ένας κινητήρας ενός αεροπλάνου της Boeing εξεράγη αμέσως μετά την απογείωση σε εσωτερική πτήση στις ΗΠΑ. Ο πιλότος κατάφερε να το προσγειώσει με μία μηχανή και έτσι - ευτυχώς - δεν υπήρξαν θύματα. Η χειρότερη συνέπεια της έκρηξης ήταν ότι έκπληκτοι κάτοικοι του Ντένβερ είδαν να πέφτουν στις αυλές τους κομμάτια από τον κινητήρα. Κατόπιν αυτού, σε μία σειρά χώρες οι αρχές βγάζουν εκτός κυκλοφορίας το συγκεκριμένο μοντέλο μέχρι να διερευνηθή η υπόθεση. Ακόμη και οι "μαϊμούδες" της FAA ζήτησαν εντατικότερους ελέγχους στο συγκεκριμένο μοντέλο (το παλιότερο "απλό" 747).

Είναι προφανές ότι δεν τραβάει η ομάδα. Αντί να ρίχνουν λεφτά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σε ένα βαρέλι δίχως πάτο, θα έπρεπε οι αμερικανικές αρχές να κλείσουν την εταιρία-κλόουν και να σταματήσουν έτσι να βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών. Οι αεροπορικές εταιρείες οι οποίες επίσης κρατιούνται εν ζωή χάρις στη μηχανική υποστήριξη των κρατικών επιχορηγήσεων, αν ποτέ χρειαστούν καινούρια αεροπλάνα, μπορούν να αγοράσουν ρώσικα που έχουν εξαιρετικό ιστορικό ασφαλείας. Αν δε φτάνουν αυτά για να καλύψουν την αγορά, είναι σίγουρο ότι θα το κάνουν οι Κινέζοι.

Αν δε θέλουν επ' ουδενί να την κλείσουν, μπορούν τουλάχιστον να τη δώσουν στους Κινέζους για να την εξυγειάνουν. Έτσι θα σωθούν και οι θέσεις εργασίας. Έτσι που είναι πάντως δε μπορεί να συνεχίσει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vngelis



Συμμετέχουν: 28 Νοέ 08
Δημοσιεύσεις: 5235

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 22, 2021 9:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν βγαζεις χρημα απ τις μετοχες και μονο το να εχεις και εταιρεια που ασχολειται και με κατι ειναι λιγο προβληματικο.

Τα 777 παντως κυκλοφορουν εδω και μια 25ετια. Το προβλημα ειναι οτι τον τελευταιο χρονο δεν πολυπετανε και η συντηρηση θα εχει πεσει παραπολυ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Hellenic (Greek) by Alex Xenias - Διορθώσεις:Αλφόνσος Πάγκας