patari.org Αρχική σελίδα patari.org
Χώρος συζήτησης της πατριωτικής αριστεράς
 
 Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   ΕγγραφήΕγγραφή 
 ΠροφίλΠροφίλ   Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Το "επαναστατικό" ήθος της συνασπισμένης πουστιάς

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Γαβριάς
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 25, 2008 2:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Το "επαναστατικό" ήθος της συνασπισμένης πουστιάς Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θαυμάστε "επαναστατικό" ήθος από τα συνασπισμένα κιναιδοειδή


Αυτή η αλητεία της πούστικης ξενομανούς ψυχής, της πούστικης "αριστερούλικης" ψυχής που πλήττει στην μεσοαστική της αποστείρωση και διερωτάται αν "παίζει" καμιά επανάσταση για απόψε, δεν είναι ιδεολογία.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=954792


Αν είχαν πραγματικά "τον κώλο", να πήγαιναν στην μονή Πετράκη στο Κολωνάκι να τα βάλουν με τους παχύσαρκους ρασοφόρους εντός. Τα κιναιδοειδή όμως δεν ενδιαφέρονται να τα βάλουν με την "διαφθορά". Έχουν αποκλειστικό πρόβλημα με τα σύμβολα και τα πιστεύω ΑΥΤΟΥ ΕΔΩ του λαού, την ίδια στιγμή που στον κοσμοπολίτικο εκφυλισμό τους (το αποκορύφωμα της "εναλλακτικής" τους καταναλωτικής πουστιάς), σέβονται και αποδέχονται πλήρως το δικαίωμα του "άλλου" να προασπίζει ως ιδιαίτερό του πιστεύω την κλειτοριδεκτομή και τον μεσαίωνα του Ισλάμ, την περιτομολαγνία και παρθενοκρατορία του Ταλμούδ, το προσκήνυμα του Τοτέμ, την πυρολατρεία, τον ανιμισμό και πολλά άλλα "αλτρουϊστικά" και οπωσδήποτε "προοδευτικότερα" από τον σκοταδισμό της οικείας μας κυρα-Κατίνας με το αντίδωρο και το λιβάνι.

Οτιδήποτε "οικείο" είναι αντιδραστικό.

Οτιδήποτε ξενόφερτο και "διαφορετικό" είναι "ιν", "εναλλακτικό", σεβαστό (άντε δείξε τον κώλο σου έξω από την Συναγωγή στην Μελιδόνη και θα χαθούν τα ίχνη σου δια παντός), και "πολυπολιτισμός".


Το τζαμί, η κλειτοριδεκτομή, η παρθενοραφή, το αυτομαστίγωμα, ο φερετζές, ο λιθοβολισμός, ο πουριτανισμός, η μισαλλοδοξία και ο θρησκευτικός ρατσισμός του "μη αγνού" από τις θρησκείες "των άλλων" είναι Ευρωνατοϊκές ντιρεκτίβες που πρέπει να αποδεχτούμε.
Το φροντίζουν αυτό, για το "προοδευτικό" μας καλό, οι ροζ "κωλοτρυπίδες" που μπορείτε να διακρίνετε από πάνω.
Στο επίπεδο της δικής τους "ανατρεπτικής" χυδαιότητας, της επιλεκτικά ρατσιστικής χυδαιότητας ΜΟΝΟ προς το οικείο και ιθαγενές, (ο αυτοκρατορικός ρατσισμός της αποικιοκρατίας με δυό λόγια), μόνο με την "χυδαιότητα" της ωμής πραγματικότητας απαντάς.


Και για να κλείσει αυτό το σχόλιο έξω από θρησκευτικές ηθικολογίες, (δεν είναι το ζήτημα να υπερασπιστούμε κάποια συγκεκριμένη θρησκεία, αλλά το δικαίωμα της επιλογής της συντριπτικής πλειονότητας του λαού ΕΔΩ),

αυτό τον συνασπισμένο Αυτοκρατορικό ρατσισμό που επιτίθεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην παράδοση και στις αξίες του ΟΙΚΕΙΟΥ και του ιθαγενούς, αυτόν δηλαδή τον πονηρούτσικα "επαναστατικό" ρατσισμό της ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, μην τον κοιτάτε απαθείς έτσι όπως προσκαλεί και προκαλεί,



ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 26, 2008 9:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γαβριά, κι εγώ πολλές φορές αισθάνομαι την ανάγκη να ξεσπάσω με τις πιο βαριές βρισιές εναντίον όλων αυτών που με ιδιοτελή κίνητρα γίνονται ιδεολογικοί μπράβοι της υποτέλειας, προδίδουν το λαό αυτής της χώρας, το αύριο των ίδιων των παιδιών τους. Καλό όμως είναι ν’ αποφεύγουμε (όσο γίνεται) τις ακραίες εκφράσεις διότι αυτές μπορεί ν’ αποβούν σε βάρος της ιστοσελίδας, η οποία έγινε για να εκφράζονται ελεύθερα απόψεις σαν και τις δικές σου.

Και κάτι καθαρά πολιτικό: Τι εννοείς με το: «αποκορύφωμα της "εναλλακτικής" τους καταναλωτικής πουστιάς».

Ακούω διάφορους εδώ και χρόνια να μιλούν για «χυδαίο καταναλωτισμό», για «καταναλωτική κοινωνία» και τα παρόμοια. Εγώ όμως βλέπω, εδώ και μια εικοσαετία, ανθρώπους να ψάχνουν στα σκουπίδια, να μαζεύουν τα σάπια που πετάνε οι λαϊκατζήδες, να κοιμόνται στις πόρτες των πολυκατοικιών.
Μεγάλη μερίδα του πληθυσμού βρίσκεται οικονομικά μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Ήταν ορισμένες κοινωνικές ομάδες που ζούσαν και ακόμα ζουν πολυτελώς. Απ’ αυτό όμως δεν βγαίνει ότι μπορούμε να μιλάμε για καταναλωτική απληστία γενικώς.
Υπήρχαν πολλοί όλα αυτά τα χρόνια που ζούσαν κάτω απ’ το όριο της φτώχιας και μάλιστα σε ποσοστά πολύ υψηλότερα απ’ αυτά που παρουσιάζουν οι επίσημες στατιστικές. Ειδικά με την τωρινή κρίση στην οποία ολισθαίνουν οι σύγχρονες καπιταλιστικές κοινωνίες οι άνθρωποι που θα στερούνται και τους στοιχειώδεις πόρους επιβίωσης θα πολλαπλασιάζονται με γεωμετρικούς ρυθμούς. Άλλωστε η ίδια η κρίση είναι συνέπεια της υποκατανάλωσης των πλατιών μαζών, σε σύγκριση με την παραγωγική αποτελεσματικότητα.
Δεν ξέρω, ίσως να μη σε κατάλαβα καλά. Αν θέλεις το ξεκαθαρίζεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Nikoss
Site Admin


Συμμετέχουν: 07 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 1808

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 27, 2008 1:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Καταναλωτισμός Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάλι, το καταλαβαίνω διαφορετικά, έχω την εντύπωση ότι μιλάει γι’ αυτούς, στους οποίους απευθύνεται η κριτική του συγκεκριμένου θέματος. «Συνασπισμένοι» γόνοι εύπορων οικογενειών, που έχουν συνηθίσει να έχουν τα λεφτά του μπαμπά στην τσέπη, τώρα, το πόσο ακόμα θα έχουν λεφτά στην τσέπη τους, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Άλλωστε, αυτοί οι ίδιοι, «συνασπισμένοι» ή μη, είναι που μας έχουν πρήξει, κατηγορώντας όλους εμάς. για τον δήθεν άκρατο καταναλωτισμό μας.

Αλλά πάλι μπορεί να κάνω και λάθος, μόνον ο ίδιος ο συγγραφέας μπορεί να μας διαφωτίσει επί του θέματος, τώρα όσον αφορά τη φρασεολογία κι εγώ θα την προτιμούσα πιο «κόσμια», παρόλο που το συγκεκριμένο θέμα σε παροτρύνει να χρησιμοποιήσεις τις συγκεκριμένες διατυπώσεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Γαβριάς
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 27, 2008 4:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος στον οποίο μπορεί να εκθέσεις μια οποιαδήποτε ιστοσελίδα που παρέχει αμοιβαίο όφελος μέσω της ελεύθερης έκφρασης και στον χρήστη και στον υπεύθυνό της, είναι αφ' ενός οι αγωγές στα δικαστήρια και οι αποζημιώσεις και αφ' ετέρου να την καταστήσεις στόχο εγκληματικών ενεργειών που αποσκοπούν στον εκφοβισμό ή την οριστική παύση της.
Αυτά είναι τα δύο πρώτα που ιεραρχώ ως τα απολύτως απευκταία γιατί αν μη τι άλλο ακόμη κι αν δεν λούζομαι τις επιπτώσεις ή δεν νοιώθω τύψεις για ό,τι επιφέρω στους άλλους τουλάχιστον ζημιώνομαι σε κάθε περίσταση που θα στερηθώ ένα βήμα έκφρασης που μπορώ να χρησιμοποιήσω για την ανάγκη της εξωτερίκευσης.

Από εκεί και πέρα εκείνος που ενδεχομένως θα υπερθεματίσει σε χυδαιότητα τον αρχικό παραβάτη των κανόνων κοσμιότητας χάνει πάνω απ' όλα το δίκιο του. Και η ίδια η κατάχρηση απρεπών εκφράσεων στερεί στο τέλος και αυτή την απαξιωτική ισχύ που έχει η "χυδαία" λέξη. Ήδη όλα αυτά παρακινούν τουλάχιστον για οικονομία. Επιπλέον υπάρχει και ο κίνδυνος του γραφικού. Και συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω αυτό που μπορεί να αποβεί σε βάρος της κάθε ιστοσελίδας ακόμη κι αν αποφευχθούν οι αγωγές ή οι απειλές είναι να καταστεί γραφική γιατί ακόμη και η ιδιότητα του χυδαίου έχει μια διαλυτική και επιθετική χροιά, ο γραφικός όμως είναι ευάλωτος από κάθε άποψη.

Ωστόσο τέθηκε ένα ζήτημα στο αρχικό σχόλιο: Στο επίπεδο της κάθε "ανατρεπτικής" χυδαιότητας κι εν προκειμένω της επιλεκτικά ρατσιστικής χυδαιότητας ΜΟΝΟ προς το οικείο και ιθαγενές, (ο αυτοκρατορικός ρατσισμός της αποικιοκρατίας με δυό λόγια), με ποιό τρόπο απαντάς;;
Και πόσο είναι εφικτό να κατορθώσεις να συνδιαλεχτείς με το περιεχόμενο του βόθρου και να μην συμπαρασυρθείς; Στην Ρωσία γκρεμίστηκε ολόκληρος Τσάρος και ξηλώθηκαν μισητοί θυρεοί και προξενήθηκαν και ζημιές σε μνημεία και ναούς και αναγκάστηκαν επιφανείς μπολσεβίκοι να κάνουν έκκληση στον λαό να ελέγξει την οργή για την βαθύτατα διαπλεκόμενη με το καθεστώς Εκκλησία για να μην στερηθεί η ανθρωπότητα μοναδικά έργα τέχνης. Όμως καμμιά τέτοια αλητεία και τσογλανιά δεν σημειώθηκε. Και στο κάτω-κάτω άλλο η οργή και η αναπόφευκτη φθορά από έναν χείμαρρο αγανάκτησης και απελπισίας και άλλο η αληταμπουρέικη αμερικανίλα των απανταχού κακομαθημένων που "δείχνουν τους κώλους τους", μια κίνηση ενδεικτική της "μαγκιάς" για τα δυτικά ήθη αλλά εντελώς το αντίθετο για τους συμβολισμούς της ανατολής όπου η "πουστιά" είναι "το ελεεινότερο κατάντημα". Και η ντόπια σημειολογία μάλλον ανατολίτικη παραμένει.
Άρα, για την "πουστιά" με την διπλή υπόσταση, εκείνη δηλαδή που εκτός του ανερμάτιστού της εκπορνεύει και ασελγεί εις βάρος της επαναστατικής παράδοσης και έννοιας (είπαμε, ούτε στην επαναστατική Ρωσία δεν σημειώθηκαν τέτοια έκτροπα) είναι δύσκολο να βρεθεί μια "ευγενής" λέξη αντίστοιχου περιεχομένου δηλωτική της θρασυδειλίας και της ασυδοσίας που απολαμβάνουν τα κακομαθημένα συνεταιράκια του παρακράτους.

Κάποιοι, που θα αποφάσιζαν να εμποδίσουν το συνονθύλευμα μεσοαστικού ξετραχηλώματος και λούμπεν παρασιτισμού από το να βεβηλώσει αξίες και σύμβολα της λαϊκής συνείδησης και ακόμη χειρότερα να καπηλευθεί το επαναστατικό ήθος παρωδώντας παρακρατικά το περιεχόμενο της λαϊκής οργής που περιοδικά συναντάται στην Ιστορία, το λιγότερο αγενές που θα έκαναν στο ξεχύλισμα του θυμού τους θα ήταν να απαντήσουν στο κάλεσμα της σημειολογίας της σκυμμένης στάσης. Γιατί το "περισσότερο αγενές" θα ήταν να τους στείλουν στο νοσοκομείο αν όχι σε κανένα χαντάκι όπως κάνανε με τους παππούδες τους μαυραγορίτες σε παλιότερους ένδοξους καιρούς.

Και ακριβώς επειδή έχω βιώσει το ξετραχήλωμα αυτού του μεσοαστικού απολίτικου που μπεκροπίνει και μαστουριάζεται στους τεκέδες των Εξαρχείων και κρατήθηκα αφόρητα να μην του σπάσω τα μούτρα κάθε φορά που με συκοφάντησε ή και απείλησε γιατί ήξερα ότι την επόμενη στιγμή θα είχα να κάνω όχι με έναν αλλά με τριάντα πρεζάκηδες των 45 κιλών που και στραβή να γίνει διαθέτουν υψηλά ιστάμενους μπαμπάδες οι οποίοι τα έχουν μέλι-γάλα με υπουργούς και βουλευτάδες και η Ασφάλεια τους βαράει προσοχές, γι' αυτό μιλάω για "κοσμοπολίτικο εκφυλισμό (το αποκορύφωμα της "εναλλακτικής" καταναλωτικής πουστιάς)".

Πρόκειται δηλαδή για το εξής παράδοξο φαινόμενο: Αυτός ο απολίτικος υπόκοσμος της μεσοαστικής πλήξης και του περιθωριακού καθιζήματος, (γιατί περί αυτού ακριβώς πρόκειται μιας και καμια άλλη τάξη ενδιάμεση δεν ελκύεται στα γνωστά παρακρατικά στέκια της μαστούρας και του δήθεν), ενώ έχει υιοθετήσει ένα βερμπαλιστικό "αντισυστημικό" λεξιλόγιο και συνήθειες του ταξικού περιθωρίου μόνο και μόνο για να προσδίδει "άρωμα" "αγριότητας" και "επώδυνων λαϊκών βιωμάτων" στον μεταξένιο του πισινό της σαλονάτης αμφισβήτησης και της "περιθωριοποίησης" από μόδα, εντούτοις τρέφει ένα βαθύτατο και κομπλεξικό μίσος για κάθε τι δομικό για τον ιστό του παραδοσιακά λαϊκού και ψοφάει από ξενομανή λαχτάρα για έναν τρόπο ζωής που όλες του οι αναφορές περνούν μέσα από το "επαναστατικό" λάιφστάιλ του μάρκετινγκ, της μαριχουάνας, του πανκ, του μοδάτου "αντισυμβατικού" παπουτσιού, του μοδάτου φουλαριού, του επαναστατικού καμακιού και της ανέξοδης κλανιάς-μαγκιάς για να θαμπώσουν "οι συντρόφισες", της μοδάτης "ρετρό" μηχανής, του μοδάτου "λοφτ" ή της μοδάτης συγκατοίκησης με άλλα εξίσου "ψαγμένα άτομα", κι εν ολίγοις όλου αυτού του στημένου "κινηματικού" που συνοψίζεται "όλη μέρα ντάγκλα και το βράδι ποτάκι και "επανάσταση".


Είναι λοιπόν χοντρή η πλάκα που ενώ ολόκληρη η αντιμπατσική, περιθωριακή και χασικλίδικη "παραφιλολογία" έχει κωδικοποιηθεί από χιλιοβασανισμένα πρόσωπα που βίωσαν ανελέητα στο πετσί τους την ρουφιανιά, τον αποκλεισμό, την ανέχεια και την ασυδοσία, την χαμέρπεια και την αλητεία του μπάτσου και κάθε κατασταλτικού γκοτζαμάνη, γίνεται τώρα το "ταξικό" ψωμοτύρι στα τρυφερά χειλάκια της αστικής ανίας και του μοδάτου πρεζοπεριθωρίου που η άνετη οικονομικά τσέπα σέρνει ως αυλικούς της παρατρεχάμενους. Κι όλος αυτός ο αχταρμάς ενώ είναι ένα ξετσίπωτο πορνίδιο της στυλιζαρισμένης "ψαγμένης" κατανάλωσης αλλά και ενεργεί σύμφωνα με την πολιτική της πολυπολιτισμικής "κουλτούρας" που εχθρεύεται το προûπάρχον και το λαϊκώς ορισμένο, προκειμένου τώρα να μας δείξει ντε και καλά ότι έχει οδυνηρές εμπειρίες από την κακούργα κενωνία και "κινηματική" προϊστορία αναγκάζεται να καπηλευτεί δημώδεις, ρεμπέτικες ή αλάνικες εκφράσεις, όρους και σύμβολα και είναι τόσο αντιφατικό και αστείο αυτό και κυρίως κάνει τόσο χτυπητή την τρυφή της μεσοαστικής εκζήτησης που καπνίζει τώρα και χασισάκι και ανακάλυψε και τους μπάτσους που προκαλεί την διάθεση να αρχίσει να φτύνει κανείς αυτό το σαλονάτο ξετραχήλωμα μεσ το πρόσωπο. Γιατί εν κατακλείδι αυτή η ξένοιαστη αλητεία είναι ακριβώς το πολύτιμο συνεταιράκι των μπάτσων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Hellenic (Greek) by Alex Xenias - Διορθώσεις:Αλφόνσος Πάγκας