alfon Site Admin
Συμμετέχουν: 20 Ιαν 08 Δημοσιεύσεις: 681 Τόπος: Ελλάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 22, 2021 4:27 pm Θέμα δημοσίευσης: Δώστε τη Boeing στους Κινέζους |
|
|
Δεν έχει ακόμη κοπάσει το προηγούμενο σκάνδαλο της Boeing, με το τότε καμάρι της, το μοντέλο 737 max που μόλις βγήκαν στην κυκλοφορία άρισαν να πέφτουν σαν τις μύγες. Η Boeing τότε αναγκάστηκε να δημοσιοποιήσει εσωτερικά μυνήματα στελεχών της που έδειχναν ότι ήταν γνωστά τα προβλήματα. Ενδεικτικά, σε ένα από αυτά τα μυνήματα, ένας πιλότος της Boeing λέει ότι "αυτό το αεροπλάνο σχεδιάστηκε από κλόουν υπό την επίβλεψη μαϊμούδων" (υποθέτουμε ότι οι "μαϊμούδες" στις οποίες αναφέρεται είναι οι ρυθμιστικές αρχές που αδειοδότησαν το προβληματικό αεροσκάφος). Άλλος σχολιάζει "θα εκπλαγώ αν η FAA (η αρμόδια ελεγκτική αρχή των ΗΠΑ) αδειοδοτήσει αυτή την κουράδα". Και άλλος "Είναι ανέκδοτο. Αυτό το αεροπλάνο είναι γελοίο". Βέβαια η FAA το αδειοδότησε και την ακολούθησαν οι αρμόδιες "ελεγκτικές" αρχές σε όλο τον κόσμο, περιλαμβανομένης της Ε.Ε. και της Κίνας. Και πέθανε κόσμος (καμία σχέση με τα εμβόλια - όποιος κάνει τέτοιους συνειρμούς είναι κακόπιστος).
Κανα-δυό μήνες μετά τις αποκαλύψεις αυτές, η άλλοτε κραταιά αεροβιομηχανία ζήτησε από την κυβέρνηση των ΗΠΑ ενίσχυση ύψους 60 εκατομμυρίων δολαρίων για να αποφύγει τη χρεωκοπία. Ο Τράμπ πέρασε, στο πρώτο πακέτο των δύο τρις για τη διάσωση της οικονομίας από τις συνέπειες του κοροϊδο-ιού, ένα κοντύλι 17 δις που θεωρήθηκε ότι προορίζεται για τη Boeing. Τελικά, με την αυξημένη ρευστότητα στην αγορά μετά το πακέτο αυτό και την πεποίθηση ότι η κυβέρνηση δε θα την αήσει να πέσει έξω, η Boeing κατάφερε να αντλήσει από ιδιώτες κερδοσκόπους 25 δις και δε χρειάστηκε να καταφύγει στην κρατική βοήθεια.
Σα να μη φτάναν αυτά, εχθές ο ένας κινητήρας ενός αεροπλάνου της Boeing εξεράγη αμέσως μετά την απογείωση σε εσωτερική πτήση στις ΗΠΑ. Ο πιλότος κατάφερε να το προσγειώσει με μία μηχανή και έτσι - ευτυχώς - δεν υπήρξαν θύματα. Η χειρότερη συνέπεια της έκρηξης ήταν ότι έκπληκτοι κάτοικοι του Ντένβερ είδαν να πέφτουν στις αυλές τους κομμάτια από τον κινητήρα. Κατόπιν αυτού, σε μία σειρά χώρες οι αρχές βγάζουν εκτός κυκλοφορίας το συγκεκριμένο μοντέλο μέχρι να διερευνηθή η υπόθεση. Ακόμη και οι "μαϊμούδες" της FAA ζήτησαν εντατικότερους ελέγχους στο συγκεκριμένο μοντέλο (το παλιότερο "απλό" 747).
Είναι προφανές ότι δεν τραβάει η ομάδα. Αντί να ρίχνουν λεφτά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σε ένα βαρέλι δίχως πάτο, θα έπρεπε οι αμερικανικές αρχές να κλείσουν την εταιρία-κλόουν και να σταματήσουν έτσι να βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών. Οι αεροπορικές εταιρείες οι οποίες επίσης κρατιούνται εν ζωή χάρις στη μηχανική υποστήριξη των κρατικών επιχορηγήσεων, αν ποτέ χρειαστούν καινούρια αεροπλάνα, μπορούν να αγοράσουν ρώσικα που έχουν εξαιρετικό ιστορικό ασφαλείας. Αν δε φτάνουν αυτά για να καλύψουν την αγορά, είναι σίγουρο ότι θα το κάνουν οι Κινέζοι.
Αν δε θέλουν επ' ουδενί να την κλείσουν, μπορούν τουλάχιστον να τη δώσουν στους Κινέζους για να την εξυγειάνουν. Έτσι θα σωθούν και οι θέσεις εργασίας. Έτσι που είναι πάντως δε μπορεί να συνεχίσει. |
|