patari.org Αρχική σελίδα patari.org
Χώρος συζήτησης της πατριωτικής αριστεράς
 
 Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   ΕγγραφήΕγγραφή 
 ΠροφίλΠροφίλ   Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Το"έμφραγμα"στην διώρυγα του Σουέζ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ωρίων Αλεξάκης



Συμμετέχουν: 10 Αύγ 20
Δημοσιεύσεις: 36

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 28, 2021 11:50 am    Θέμα δημοσίευσης: Το"έμφραγμα"στην διώρυγα του Σουέζ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν ένα πλοίο περνά την διώρυγα του Σουέζ έχει επάνω πιλότο,που καθοδηγεί το πλοίο μέχρι να βγεί απο το κανάλι.Το EVERGREEN Ιαπωνικών συμφερόντων της Shoei Kisen με έδρα Ταιβάν,με 400μ μήκος το μεγαλύτερο στον κόσμο,με εκτόπισμα 200.000 τόνους και φόρτίο 20.000 κοντέινερ,κατάφεραν και προσάραξαν κάθετα το πλοίο μέσα στο κανάλι...
Γιατί τόσες μέρες δεν έχουν ελέγξει το VDR(το γνωστό μαύρο κουτί) του πλοίου ώστε να δούν αν έγινε ηθελημένα η όχι το προσάραγμα του πλοίου?
Κοιτάζοντας τις φώτο του πλοίου δεν μπορώ επίσης να διακρίνω που στο καλό είναι η γέφυρα του πλοίου...
Για τους γνώστες της διώρυγας και αυτούς που διαθέτουν τα βασικά απο ναυτοσύνη,για να γίνει αυτό πρέπει το επιδιώξεις ,γιατί και βλάβη να υπέστει εν πλώ με τόσο βάρος απλά θα έμενε ακίνητο στην μέση του καναλιού.Και ψάχνοντας τα σενάρια για να γυρίσει κάθετα ένα πλοίο πέφτω πάνω σε μια πληροφορία...Στα βόρεια του Suez νότια της Κρήτης(Οχι όχι είναι τυχαία η εμφάνιση του αεροπλανοφόρου USS Dwight D. Eisenhower στην Σούδα) το Αμερικάνικο Ναυτικό έχει μπλοκάρει την είσοδο-έξοδο και κάνει check point στα πλοία.
Στα νότια του Suez το Ρωσικό Ναυτικό έχει μπλοκάρει και αυτό την είσοδο-έξοδο και κάνει και αυτο με την σειρά του check point στα διερχόμενα πλοία.
Τι να έχουν άραγε μέσα τα container?
Τι σκόπευαν να περάσουν απο την διώρυγα,που ανάγκασαν τις δύο χώρες να κλείσουν την είσοδο και την έξοδο?
Γιατι ο Μπάιντεν τα χώνει στον Ρώσσο πρόεδρο Πούτιν τις τελευταίες μέρες?
Είδωμεν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 29, 2021 2:28 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κορκίδης: Το κλείσιμο του Σουέζ θα κοστίσει παγκοσμίως αρκετά δισ. δολάρια
«Εφόσον η επιχείρηση αποκόλλησης του γιγαντιαίου container ship στη Διώρυγα του Σουέζ δεν ολοκληρωθεί σύντομα, οι οικονομικές ζημιές σε παγκόσμια κλίματα μπορεί να ανέρχονται εβδομαδιαίως, σύμφωνα με τους ειδικούς, πάνω από 6 δισ. δολάρια». Αυτό αναφέρει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλης Κορκίδης σχετικά με το ναυτικό συμβάν στη Διώρυγα του Σουέζ .
Όπως αναφέρει αναλυτικά ο κ. Κορκίδης: «Η προσάραξη του γιγαντιαίου container ship μήκους 400 μέτρων με φορτίο 20.000 TEU, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις δημιουργεί καθυστέρηση 2 εβδομάδων στις αφίξεις στον Πειραιά και άλλα λιμάνια της Μεσογείου, καθώς και 3-4 εβδομάδες επιπλέον χρόνο στις τελικές παραδόσεις εμπορευμάτων. Ήδη βρίσκονται σε αναμονή 321 πλοία με φορτία συνολικής αξίας περίπου 10 δισ. δολαρίων, ενώ το κόστος του κλεισίματος του Σουέζ εκτιμάται ότι θα κοστίσει παγκοσμίως αρκετά δισ. δολάρια. Ευνοούνται βεβαίως τα ναύλα στη ναυτιλία λόγω αλλαγής πλεύσης πολλών πλοίων στη μακρά ρότα 15.000 μιλίων γύρω από την Αφρική, ενώ δημιουργείται μεγαλύτερη ζήτηση πλοίων λόγω του "congestion" στο Σουέζ. Ηδη, οι ναύλοι για τα πετρελαιοφόρα έχουν σχεδόν διπλασιαστεί, η τιμή του πετρελαίου αυξάνεται και εφόσον η επιχείρηση αποκόλλησης δεν ολοκληρωθεί σύντομα, οι οικονομικές ζημιές σε παγκόσμια κλίματα μπορεί να ανέρχονται εβδομαδιαίως, σύμφωνα με τους ειδικούς, πάνω από 6 δισ. δολάρια. Τον μεγαλύτερο αντίκτυπο από το κλείσιμο της διώρυγας δέχεται η ενεργειακή αγορά. Μεταξύ των πλοίων που βρίσκονται σε αναμονή, από τη πλευρά της Μεσογείου είναι πολλά πετρελαιοφόρα που μεταφέρουν φορτία από Καζακστάν, Ρωσία, Λιβύη, Αζερμπαϊτζάν, με προορισμό την Ασία. Οι εταιρίες shipping logistics θα επιβαρυνθούν με επιπλέον κόστος για κάθε εβδομάδα καθυστέρησης. Να σημειωθεί ότι η Διώρυγα του Σουέζ μήκους 120 μιλίων αποτελεί την ταχύτερη διαδρομή ναυσιπλοΐας που συνδέει την Ευρώπη και την Ασία, ενώ αποτελεί την κύρια πηγή συναλλάγματος και ένα ζωτικό φορέα για την αιγυπτιακή οικονομία. Τα μηνιαία έσοδά που καταγράφει η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ ξεπερνούν τα 500 εκατ. δολάρια με μηνιαία διέλευση καθαρού φορτίου άνω των 100 εκατ. τόνων και το 12% των εμπορευματοκιβωτίων. Θα περιμένουμε τις εξελίξεις στον τρόπο και χρόνο αποκόλλησης του πλοίου, ώστε να είμαστε σε θέση να υπολογίσουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια τις οικονομικές επιπτώσεις μέχρι να είναι και πάλι διαθέσιμη στη παγκόσμια ναυσιπλοΐα η μεγαλύτερη Διώρυγα του κόσμου».
Επιστροφή στην κορυφή
Κ.Ν.
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 29, 2021 3:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα παγκοσμιοποιημένα καθάρματα έχουν αποθρασυνθεί εντελώς μετά τις -μαϊμού πανδημίες του κορονοϊό- και δεν διστάζουν σε καμία ατιμία προκειμένου να ελέγξουν τα πάντα στον πλανητη.Και το πιο πιθανό για να πω πως είναι σίγουρο είναι να προσάραξαν με ηλεκτρονικές παρεμβολές (όπως παλαιότερα στούκαραν στα βράχια της ΠΑΡΟΥ το ΣΑΜΙΝΑ) κάθετα το πλοίο μέσα στο κανάλι.
Επιστροφή στην κορυφή
vngelis



Συμμετέχουν: 28 Νοέ 08
Δημοσιεύσεις: 5316

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 29, 2021 7:33 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θελουν να υποχρεωσουν την Αιγυπτο να ανοιξει δευτερο καναλι στο Νοτο του Σουεζ οπως ανοιξαν στο Βορρα το 2015...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Κ.Ν.
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 31, 2021 5:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλ Σίσι από Σουέζ: Κόκκινη γραμμή το νερό - Κανείς δεν θα μας κλέψει ούτε σταγόνα
Η Αίγυπτος εκμεταλλεύεται το 90% των υδάτινων αποθεμάτων του Νείλου, το τελευταίο διάστημα όμως η Αιθιοπία έχει προχωρήσει από το 2010 στην κατασκευή ενός φράγματος και ενός υδροηλεκτρικού εργοστασίου γνωστού ως GERD (Grand Ethiopian Renaissance Dam) με ταμιευτήρα ο οποίος αν γεμίσει θα αντλήσει από τον Νείλο 74 έως 79 δισ. κυβ. μέτρων νερού(!) και παραγωγής 6.000 MW το χρόνο.
Η Αίγυπτος όμως ανησυχεί έντονα ότι ιδιαίτερα κατά του άνυδρους μήνες το αιθιοπικό αυτό φράγμα μπορεί να μειώσει τη ροή στον ποταμό και ως επακόλουθο την αντίστοιχη μείωση των 55,5 δισ.κυβ. μέτρα νερού που παίρνει κάθε χρόνο από το Νείλο.

https://www.defencenet.gr/asfaleia/diethnis-asfaleia/907816_al-sisi-apo-soyez-kokkini-grammi-nero-kaneis-den-tha-mas-klepsei
Από ότι φαίνεται το EVERGREEN το προσάραξαν κάθετα το πλοίο μέσα στο κανάλι, για να προωθήσουν στην Αιθιοπία την κατασκευή ενός φράγματος και ενός υδροηλεκτρικού εργοστασίου γνωστού ως GERD (Grand Ethiopian Renaissance Dam) με ταμιευτήρα ο οποίος αν γεμίσει θα αντλήσει από τον Νείλο 74 έως 79 δισ. κυβ. μέτρων νερού(!) και παραγωγής 6.000 MW το χρόνο, να αλλάξουν τα δεδομένα του ποταμού Νείλου, στον να τον εκμεταλλεύται η Αίγυπτος, και να τον προσαρμόσουν στις ανάγκες παγκόσμιας αγοράς των υπερεθνικών μονοπωλίων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Hellenic (Greek) by Alex Xenias - Διορθώσεις:Αλφόνσος Πάγκας