patari.org Αρχική σελίδα patari.org
Χώρος συζήτησης της πατριωτικής αριστεράς
 
 Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   ΕγγραφήΕγγραφή 
 ΠροφίλΠροφίλ   Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Λαθρομεταναστευτική Ζούγκλα η Ομόνοια και όχι μόνο

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Kostas oikodomos
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 25, 2011 12:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Λαθρομεταναστευτική Ζούγκλα η Ομόνοια και όχι μόνο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λαθρομεταναστευτική Ζούγκλα η Ομόνοια, που πρέπει να μάθουμε να ζούμε

Συμπλοκές μεταξύ 100 περίπου λαθρομεταναστών, από την Ινδία, το Μαρόκο, Μπαγκλαντές και Νιγηρίας σημειώθηκαν σήμερα στην πλατεία Ομονοίας και επεκτάθηκαν στους πέριξ δρόμους.

Ο καβγάς ξεκίνησε λόγω διαφορών, για το έλεγχο της πρέζας της πορνείας και του λαθροεμπορίου και πάνω από μία ώρα η Ομόνοια είχε γίνει πεδίο μάχης. Με την παρέμβαση της αστυνομίας απλα οι λαθρομετανάστες διασκορπίστηκαν στους γύρω δρόμους.

Αυτό ήταν το Γιορτινό θέαμα στο κέντρο της Αθήνας. Τα διάφορα αλλοδαπά γκέτο να αλληλοσπαράζονται με τους Έλληνες να αναρωτούνται σε πια χώρα ζούνε, αλλά και τους λίγους τουρίστες να το βάζουν στα πόδια.

Αυτός είναι ο νεοταξίτικος πολυπολιτισμός που ευαγγελίζονται τα νεοταξίτικα δωσίλογα καθάρματα που μας κυβερνούν και οι λακέδες τους «αντιρατσιστές», που μας παπαγαλίζουν πως πρέπει να μάθουμε να ζούμε και να αφομοιωθούμε με τέτοιες καταστάσεις.

Και όποιος δεν το δέχεται, είναι ρατσιστής φασίστας ακροδεξιός και χρυσαυγίτης. Να με τι σαθρά επιχειρήματα προσπαθούν οι επιδοτούμενοι «αντιρατσιστές» «προοδευτικούλιδες», να καλύψουν την πραγματική νεοφασιστική πολιτική του 4 ΡΑΙΧ των αμερικανών, που θέλουν να γκετοποιήσουν όλο τον πλανήτη και να καταργήσουν κάθε εθνική συνοχή, ώστε να τους είναι εύκολο να επιβάλουν, την παγκόσμια δικτατορία τους.
Επιστροφή στην κορυφή
η κότα με τα χρυσά αβγά
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 28, 2011 4:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μόνο φασίστες επιτίθενται ομαδόν σε έναν, άοπλο και παγιδευμένο. Μόνο φασίστες μπορούν να σε υποχρεώσουν με τη βία να πληρώσεις για να σου λερώσουν ένα καθαρό τζάμι

Χθες κατά το σούρουπο, είχα μια εμπειρία τρόπον τινά «σοκαριστική». Είχα επαφή τρίτου τύπου με Χρυσαυγίτες!
Τους είδα! Τους είδα σας λέω! Είχαν όψη αποκρουστική. Απόκοσμη.
Ας τα πάρω από την αρχή.
Κάπου εκεί, κατά γραμμές ΟΣΕ μεριά, σταματάω το σαραβαλάκι μου (20ετίας παρακαλώ, τεκμήριο προνομιούχου καλοζωισμένου Έλληνα) στο κόκκινο φανάρι.
Ξαφνικά εμφανίζεται από το πουθενά (πού είχε κρυφτεί ο π…στης;), έγχρωμος οικονομικός πρόσφυγας από χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας (είμαι sic, δεν είμαι;), φέρων ψεύτικο-δουλοπρεπές γελάκι, όστις πουλά την πραμάτεια του. Τι είναι η πραμάτεια; Βιολί! Μάλιστα. Βιολί! Πουλάει βιολί στο φανάρι!
Φοράω κι εγώ συγκαταβατικό-ευγενικό γελάκι, λέω «όχι φιλαράκι δεν θέλω», ο τύπος φεύγει και νομίζω ότι ξεμπέρδεψα. Αμ δε!
Να κι ένας με εργαλεία, κι άλλος με χαϊμαλιά κι άλλος ένας με λουλούδια και… και… γεμίζει ο τόπος, το φανάρι γίνεται λαϊκή αγορά! Από πού ξεφυτρώνουν άγνωστο! Αρνούμαι σε όλους, αλλά αρχίζω να ψυλλιάζομαι ότι κάτι δεν πάει καλά. Σαν σκιές σκάνε μύτη, σαν φαντάσματα εξαφανίζονται, σαν πολλή οργάνωση έχουν αυτοί οι «δυστυχισμένοι». Και αμέσως οι υποψίες μου επαληθεύονται....

Να ´σου και δύο με σκουπόξυλα, από κείνα που στην άκρη έχουν σφουγγάρι και λάστιχο για πλύσιμο τζαμιών.
Εδώ δεν προλαβαίνω να αρνηθώ. Ο ένας από τη μεριά του οδηγού αρχίζει να πλένει το ΚΑΘΑΡΟ τζάμι μου με μια βρωμερή σαπουνάδα, χωρίς να πει τίποτα! Χωρίς καμιά κίνηση! Χωρίς να ζητήσει άδεια, έστω και με νοήματα. Ο άλλος στο τζάμι του συνοδηγού, κολλημένος και ακίνητος, με το σκουπόξυλο δίπλα, σαν στρατιώτης-σκοπός με το όπλο παραπόδα! Διαμαρτύρομαι και φωνάζω, αλλά τίποτα! Ακάθεκτος συνεχίζει να λερώνει το τζάμι. Βάζω τους υαλοκαθαριστήρες και εξακολουθώ τις φωνές και …δέχομαι επίθεση!
Ο από τη μεριά μου μπλοκάρει με το σκουπόξυλο τους υαλοκαθαριστήρες, κολλάει τη φάτσα του στο τζάμι, σκούζει σαν αφιονισμένος και βαράει με το χέρι το παράθυρο. Το κωλοφάναρο δε λέει να ανάψει, είμαι δεμένος με τη ζώνη, πίσω κανείς, μπροστά κανείς και ο από τη μεριά του συνοδηγού, κολλημένος ακόμα στο αυτοκίνητο (ώστε αν ξεκινήσω να τον παρασύρω) με καρφώνει με την παγωμένη-χαιρέκακη-ειρωνική φάτσα δήμιου που διασκεδάζει με την αγωνία του θύματος πριν την εκτέλεση και σηκώνει απειλητικά το σκουπόξυλο.
Η αδρεναλίνη μου στο κόκκινο, σκέφτομαι να τα παρατήσω, το σαραβαλάκι και πολύ περισσότερο η ζωή μου αξίζουν πολύ παραπάνω από λίγα ψιλά και ευτυχώς … ανάβει το πράσινο. Μαρσάρω, τραβιούνται, ξεκινάω και …τρώω μια γερή στο δεξί τζάμι με το σκουπόξυλο και μια κλωτσιά στην αριστερή πίσω πόρτα.
Και αφού την έβγαλα καθαρή (σχετικά), κάθισα και αναρωτήθηκα. Τι ήταν όλοι αυτοί; Τι ήταν αυτό που μου συνέβη;
Δια της λογικής έδωσα απάντηση: ΗΤΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ-ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ και βίωσα ακροδεξιά-ρατσιστική βία! Όχι που δεν θα τους καταλάβαινα. Εγώ είμαι ενεργός-ενημερωμένος-υποψιασμένος πολίτης. ΒΛΕΠΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΓΩ! ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΥΠΟ ΕΓΩ! Σε τα μας τώρα; Εξηγώ:
Τι ακούμε και διαβάζουμε όλη την ημέρα; Για ακροδεξιούς τραμπούκους, συνήθως Χρυσαυγίτες που ασκούν βία. Όπου βία και ακροδεξιά, όπου Χρυσή Αυγή και βία. Ποιος το λέει; Όλος ο κόσμος. Ο Ψυχάρης και η Μάνια. Ο Κυριακού και ο Βαρδινογιάννης. Ο Μπόμπολας και ο Αλαφούζος. Ο Πρετεντέρης και η Κέζα. Η Δάμα και ο Μίχας. Ο Μανδραβέλης και ο Θεοδωράκης (ο Σταύρος). Η Ακριβοπούλου και η Τριανταφύλλου. Ο Μάκης και ο Λάκης. Κι άλλοι πολλοί… Αντικειμενικοί, αδέσμευτοι, ανεξάρτητοι, ειλικρινείς. Σοφοί. Και προπάντων φτωχοί, μεροκαματιάρηδες. Άνθρωποι του λαού. Σαν κι εμένα κι εσάς.
ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ που έλεγε και η διαφήμιση.
Αυτοί λοιπόν που με πολιόρκησαν ήταν Χρυσαυγίτες. Μεταμφιεσμένοι προφανώς, αλλά Χρυσαυγίτες. Μόνο φασίστες επιτίθενται ομαδόν σε έναν, άοπλο και παγιδευμένο. Μόνο φασίστες μπορούν να σε υποχρεώσουν με τη βία να πληρώσεις για να σου λερώσουν ένα καθαρό τζάμι. Η λογική των έγκυρων-έγκριτων-έμπειρων-πεφωτισμένων ινστρουχτόρων του λαού είναι απλή μεν, αλλά επιστημονική, προϊόν μεγάλης σοφίας:
Σε όλο τον πλανήτη μόνο οι Έλληνες ακροδεξιοί ασκούν βία.
Οι Χρυσαυγίτες είναι Έλληνες ακροδεξιοί.
Άρα όποιος ασκεί βία είναι Χρυσαυγίτης.
Απλούστατο!
Με την ίδια ακαταμάχητη λογική συνεχίζω.
Η αστυνομία συνεργάζεται με τους Χρυσαυγίτες. Ποιος το λέει; Μα ο λαϊκός αγωνιστής-σοσιαλιστής σύντροφος υπουργός Χρυσοχοϊδης.
ΑΥΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ που έλεγε και η διαφήμιση (παιδί της TV είμαι, με ατάκες διαφημιστών μιλάω).
Η αστυνομία λοιπόν, αφού έχει συνεργασία με τους Χρυσαυγίτες δεν τους πιάνει όταν ασκούν βία. Ούτε αυτούς που άσκησαν βία σε μένα τους έπιασε. Άρα ήταν Χρυσαυγίτες. Σας αποστόμωσα ε; Και πού να δείτε παρακάτω.
Είναι οι Χρυσαυγίτες και γενικά οι ακροδεξιοφασίστες στρατόκ…λοι; Είναι. Έχουν στρατιωτική εκπαίδευση και πειθαρχία; Έχουν. Είχαν τα ίδια προσόντα αυτοί που μου την πέσανε (παραλλαγή, αιφνιδιασμός, σχέδιο δράσης, οργάνωση, συντονισμός κινήσεων, ταχύτητα, ακρίβεια, ψυχολογικός πόλεμος στον εχθρό); Είχαν.
ΑΡΑ ΗΤΑΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ.
Στηριζόμενος στην ίδια τετράγωνη λογική αυτών «που ξέρουν-κι εμείς αυτούς ξέρουμε-αυτούς εμπιστευόμαστε» σας διαβεβαιώνω:
Οι ληστές με τα Καλάσνικοφ και τα Ούζι είναι Χρυσαυγίτες.
Οι απαγωγείς με τις χειροβομβίδες είναι Χρυσαυγίτες.
Οι λεωφορειοπειρατές είναι Χρυσαυγίτες.
Οι βιαστές-δολοφόνοι Ελληνίδων και παιδιών είναι Χρυσαυγίτες.
Οι φιλήσυχοι με τις χατζάρες και τα τσεκούρια στο ιστορικό τρίγωνο είναι Χρυσαυγίτες.
Οι δουλέμποροι-ναρκέμποροι-έμποροι σάρκας είναι Χρυσαυγίτες.
Δεν συνεχίζω άλλο.
Επαναλαμβάνω: όπου ακούτε βία, από πίσω είναι ακροδεξιοί, ναζί, Χρυσαυγίτες, φασίστες κτλ. Από αυτούς κινδυνεύουμε!
Όλοι κινδυνεύουν από τους φασίστες! Και οι ανήμποροι παππούδες. Και οι ασυνόδευτες κοπέλες. Και οι μοναχικές γιαγιάδες. Και τα παιδιά. Και οι οικογένειες. Και οι οδηγοί στα φανάρια. Και οι περιπτεράδες. Και οι βενζινάδες. Και οι έμποροι του κέντρου. Και οι κάτοικοι των φτωχογειτονιών. Και οι διερχόμενοι από το ιστορικό τρίγωνο.
Μη μασάτε που είναι σκοτεινόχρωμοι ή Ανατολικόφατσες. Μη δίνετε βάση που μιλάνε σπαστά ελληνικά ή ξένες γλώσσες. Είναι Χρυσαυγίτες που υποδύονται με επιτυχία τούς μετανάστες, για να τους συκοφαντήσουν. Μην κοιτάτε που μπουκάρουν κατά μυριάδες. Μην αναρωτιέστε που έφθασαν τέσσερα εκατομμύρια. Μην εκπλήσσεστε που τρώνε αδέσποτα. Μη δίνετε βάση που χεζοκατουράνε παντού. Χρυσαυγίτες είναι!
Είναι βέβαιο! Είναι εξακριβωμένο! Το διάβασα!
Πού το διάβασα; Στην τηλεόραση! (που 'λεγε κι ο Χάρρυ Κλυνν, δια στόματος Χαράλαμπου Τραμπάκουλα).
http://catakravgi.blogspot.com/2010/02/blog-post.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 28, 2011 10:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ


Ασύμβατη με την κοινοτική νομοθεσία είναι η επιβολή ποινής φυλάκισης σε παράνομο μετανάστη, ο οποίος δεν συμμορφώνεται με διαταγή απέλασης από το έδαφος κράτους-μέλους της ΕΕ, βάσει απόφασης που εξέδωσε την Πέμπτη το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο που κλήθηκε να εξετάσει σχετική περίπτωση...
στην Ιταλία. Η κυβέρνηση του Σίλβιο Μπερλουσκόνι ποινικοποίησε το 2009 την παράνομη μετανάστευση εν μέσω θυελλωδών αντιδράσεων.
Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου υιοθετήθηκε με αφορμή την ποινή φυλάκισης ενός έτους που επιβλήθηκε από τις αρχές της Ιταλίας σε βάρος του Χάσαν Ελ Ντρίντι, υπηκόου τρίτης χώρας, ο οποίος εισήλθε παράνομα στο έδαφός της Ιταλίας.
Το 2004 εκδόθηκε απόφαση απέλασης, βάσει της οποίας το 2010 διετάχθη να εγκαταλείψει το ιταλικό έδαφος εντός προθεσμίας πέντε ημερών. Δεδομένου ότι δεν συμμορφώθηκε προς τη διαταγή αυτή, ο Ελ Ντρίντι καταδικάστηκε από δικαστήριο του Τρέντο, στη βόρεια Ιταλία, σε φυλάκιση ενός έτους.
Στη συνέχεια το Εφετείο του Τρέντο -στο οποίο προσέφυγε ο Ελ Ντρίντι- ζήτησε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο να διευκρινίσει κατά πόσον η οδηγία για την επιστροφή των παρανόμως διαμενόντων υπηκόων τρίτων χωρών («οδηγία για την επιστροφή») απαγορεύει εθνική νομοθεσία, η οποία προβλέπει την επιβολή ποινής φυλακίσεως σε παρανόμως διαμένοντα αλλοδαπό για τον μοναδικό λόγο ότι παραμένει, κατά παράβαση διαταγής εγκαταλείψεως του εθνικού εδάφους.
Κατόπιν τούτων το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο απεφάνθη την Πέμπτη ότι «τα κράτη-μέλη δεν μπορούν, για την αντιμετώπιση της αποτυχίας των αναγκαστικών μέτρων που ελήφθησαν προς εκτέλεση της αναγκαστικής απομακρύνσεως, να προβλέπουν στερητική της ελευθερίας ποινή, για τον μοναδικό λόγο ότι υπήκοος τρίτης χώρας εξακολουθεί, μετά την κοινοποίηση σε αυτόν διαταγής να εγκαταλείψει το εθνικό έδαφος και μετά την εκπνοή της προθεσμίας που τάχθηκε με αυτή τη διαταγή, να παραμένει παρανόμως εντός του εδάφους κράτους-μέλους.
Τα κράτη οφείλουν, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους προκειμένου να εκτελεσθεί η απόφαση περί επιστροφής, η οποία εξακολουθεί να παράγει τα αποτελέσματά της».
Επιστροφή στην κορυφή
λατάκι με τριχιά
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 28, 2011 11:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κινητοποιήσεις στην Ηγουμενίτσα για το μεταναστευτικό ζήτημα

Με αποκλεισμό του λιμανιού στην Ηγουμενίτσα την Τρίτη 3 Μαΐου, στις 17.00, κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους φορείς και κάτοικοι της πρωτεύουσας της Θεσπρωτίας, ζητώντας από την κυβέρνηση να λάβει άμεσα μέτρα για τη διευθέτηση του ζητήματος των παράνομων μεταναστών που έχουν κατακλύσει την περιοχή τους.

Η συγκεκριμένη μέρα και ώρα επελέγησαν για τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο λιμάνι, καθώς η κίνηση σε φορτηγά προς την Ιταλία θα είναι ιδιαίτερα αυξημένη.

Στην ανακοίνωση, που υπογράφει ο δήμαρχος Ηγουμενίτσας, Γεώργιος Κάτσινος, αναφέρεται «το πρόβλημα από την παρουσία των παράνομων μεταναστών στην πόλη μας ακυρώνει κάθε προσπάθεια για την ανάπτυξη του τόπου. Τα προσδοκώμενα οφέλη από τη λειτουργία των μεγάλων έργων, Εγνατία Οδός και Λιμάνι, έχουν καταργηθεί στην πράξη».

Όπως διευκρίνισε ο "κρυφοαντιρατσιστάκος" δήμαρχος, «η κατάσταση αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη του τόπου, γιατί η πρώτη εικόνα που έχει ο τουρίστας στο λιμάνι είναι αποτρεπτική».

Πρόσθεσε ότι απέναντι ακριβώς από το αγκυροβόλιο των πλοίων βρίσκεται ο καταυλισμός των μεταναστών με παραπήγματα από ξύλα και νάιλον κάτω από τα δένδρα.

Ο δήμαρχος Ηγουμενίτσας τόνισε: «Το αρμόδιο υπουργείο, η κυβέρνηση, η Πολιτεία πρέπει να δώσουν λύσεις γιατί το ζήτημα ξεφεύγει από τα όρια ενός δήμου, είναι πρόβλημα πανελλαδικό, πανευρωπαϊκό. Εμείς κάναμε ό,τι ήταν δυνατόν. Πρέπει άμεσα να δοθεί λύση».

Επίσης, ο κ. Κατσινός έκανε λόγο και για τις προσπάθειες του δήμου να ανακουφίσει τη δυστυχία των μεταναστών. Ήδη, στην Ηγουμενίτσα βρίσκονται στελέχη της ανθρωπιστικής οργάνωσης «Γιατροί του Κόσμου». Τις επόμενες ημέρες θα φθάσει στην περιοχή και κλιμάκιο του Ερυθρού Σταυρού για τη διανομή συσσιτίου.

O δήμαρχος Κατσινός προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ σε δύο βάρκες αλλά αυτό είναι αδύνατον. Το εμείς κάναμε ότι το δυνατόν αλλά το πρόβλημα είναι πανελλαδικό, πανευρωπαϊκό είναι μια ύπουλη υπεκφυγή στο να μην δοθεί λύσει στο ζήτημα της λαθρομετανάστευσης.

Η μόνη λύση είναι οι λαθρομετανάστες να πάνε στις πατρίδες τους και όχι να τους παρέχεται ανακούφιση Αν ο δήμαρχος ήθελε πραγματικά την λύση έπρεπε να βάλει τους λαθρομετανάστες σε ένα καράβι και να τους πάει στα διεθνή ύδατα και να πεί στους «καλούς» ευρωπαίους εσείς που λέτε πως τους «αγαπάτε» πάρτε τους στις χώρες σας.


Εκτός αν οι «αντιρατσιστές» θέλουν να τους πάρουν μέσα στα σπίτια τους και να μοιραστούν μαζί τους τα υπάρχοντά τους και τις δουλειές τους. Χο,χο,χοοοοοοοο
Επιστροφή στην κορυφή
vngelis



Συμμετέχουν: 28 Νοέ 08
Δημοσιεύσεις: 6549

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 01, 2011 7:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετα εορτης το ΠΡΙΝ διατυπωνει μερικες αληθειες αλλα συνεχίζει απτοητα στο δρομο που χαραξε ο Σορος και τα ανοιχτα συνορα του ιμπεριαλισμου...

-------------------------------------------------------------------------------------


Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΙΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΞΥΠΝΟΥΝ(ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ)


Αμηχανία χαρακτηρίζει την Αριστερά μπροστά στο μεγαλύτερο μεταναστευτικό ρεύμα της ιστορίας, που λόγω της κρίσης αποκτά νέα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Φαινόμενο αντιφατικό, η μετανάστευση στο έδαφος του καπιταλισμού αποκτά αντιδραστικό χαρακτήρα. Η πάλη υπέρ των μεταναστών δεν πρέπει να κρύψει την πάλη κατά τη μετανάστευσης, όπως ακριβώς ο αγώνας υπέρ των ανέργων δεν υποκαθιστά τον αγώνα κατά της ανεργίας.

«Σεβασμό στο δικαίωμα της απεργίας» ζητούν 10.000 διαδηλωτές στο Παρίσι, σε απεργία των «χωρίς χαρτιά» τον Νοέμβριο του 2009.

Πηγή: Photothèque rouge



ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΟΥΤΑΡΗΣ

Η ομογενοποίηση της εργατικής τάξης που επισπεύδεται από τα μαζικά μεταναστευτικά κύματα είναι εν δυνάμει μόνο επαναστατική. Σήμερα, που κυριαρχεί στον καπιταλισμό ο νόμος του ανταγωνισμού, οι μεταναστευτικές ροές οδηγούν σ’ ένα πρωτοφανές κοινωνικό ντάμπινγκ, συμπιέζοντας δραματικά την αξία της εργατικής δύναμης. Γι’ αυτό το λόγο η μετανάστευση είναι φαινόμενο αντιδραστικό.


Η παγκόσμια κρίση οξύνει τις αντιθέσεις


«Είμαι άνθρωπος, τίποτε το ανθρώπινο δεν μου είναι ξένο», έγραψε το 2ο αι. π.Χ. ο Τερέντιος, ο μεγαλύτερος ρωμαίος κωμωδιογράφος. Οι αντιθέσεις και συγκρούσεις που αναπτύσσονται σήμερα στις κοινωνίες της Δύσης με τα σύγχρονα μεταναστευτικά ρεύματα οδηγούν στην αντιστροφή του ρητού: «Είμαι ξένος, τίποτε δεν μου είναι ανθρώπινο». Δεν είναι ίσως τυχαίο ότι ο Τερέντιος υπήρξε δούλος που έγινε απελεύθερος. Σήμερα, σε αντίθεση με την αρχαιότητα, «δεύτερη ευκαιρία» για μια ανθρώπινη ζωή στους μετανάστες πολύ σπάνια δίνεται. Όσο μάλιστα επιτείνεται η παγκόσμια καπιταλιστική κρίση, τόσο βάσιμα μπορούμε να υποθέσουμε ότι οι αντιθέσεις αυτές θα οξύνονται.
Το Συμβούλιο της Ευρώπης προχώρησε την προηγούμενη εβδομάδα στην εκτίμηση ότι τουλάχιστον μισό εκατομμύριο άνθρωποι επιθυμούν να εγκαταλείψουν την εμπόλεμη ζώνη της Λιβύης, να περάσουν στα γειτονικά κράτη και από εκεί να φτάσουν στην Ευρώπη. Την προηγούμενη Κυριακή δημιουργήθηκε σοβαρό διπλωματικό επεισόδιο μεταξύ Γαλλίας και Ιταλίας, καθώς οι γαλλικές αρχές σταμάτησαν ένα κομβόι μεταναστών προερχόμενο από την Ιταλία με όλα τα απαραίτητα έγγραφα στα σύνορα. «Μια επαίσχυντη συμπεριφορά από την πλευρά της Γαλλίας και μια κραυγαλέα παραβίαση της συμφωνίας του Σένγκεν», χαρακτήρισε το περιστατικό ο βρετανικός Ιντιπέντεντ, που έδωσε το δίκιο στην ιταλική κυβέρνηση, η οποία πλέον βρίσκεται σε κατάσταση πανικού εξαιτίας της άφιξης πάνω από 25.000 μεταναστών από τη Βόρεια Αφρική μόνο μέσα στους τελευταίους μήνες. Η Ιταλία πράττοντας το αυτονόητο, εξέδωσε χιλιάδες προσωρινές άδειες παραμονής, που επιτρέπουν στους κατόχους τους να ταξιδεύουν ελεύθερα εντός της Ευρώπης. Οπότε μετέτρεψε το πρόβλημά της σε πρόβλημα όλων. Σύμφωνα με έκθεση που υπέβαλε ολλανδή ευρωβουλευτής των σοσιαλιστών, πάνω από 23.000 άνθρωποι έφυγαν από την Τυνησία κι έφτασαν στο μικρό ιταλικό νησί Λαμπεντούζα, που έχει μόλις 5.000 κατοίκους!


Η ομογενοποίηση της εργατικής τάξης που επισπεύδεται από τα μαζικά μεταναστευτικά κύματα είναι εν δυνάμει μόνο επαναστατική. Σήμερα, που κυριαρχεί στον καπιταλισμό ο νόμος του ανταγωνισμού, οι μεταναστευτικές ροές οδηγούν σ’ ένα πρωτοφανές κοινωνικό ντάμπινγκ, συμπιέζοντας δραματικά την αξία της εργατικής δύναμης. Γι’ αυτό το λόγο η μετανάστευση είναι φαινόμενο αντιδραστικό.


Ανάλογος πανικός έχει καταλάβει και την ελληνική κυβέρνηση. «Πρέπει να πούμε στον κόσμο την αλήθεια. Η κατάσταση δεν θα είναι ποτέ πια όπως ήταν στο παρελθόν», είπε η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άννα Νταλάρα, μιλώντας πριν λίγες ημέρες στο πλαίσιο συνεδρίου για θέματα Ασφάλειας και Άμυνας και Παράνομης Μετανάστευσης.

Η υφυπουργός επιβεβαίωσε ότι ακρογωνιαίος λίθος της μεταναστευτικής πολιτικής είναι η αστυνόμευση και οι απελάσεις, ενώ επίκειται και νέο αυστηρότερο πλαίσιο. Με ανάλογο πνεύμα ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Χρήστος Παπουτσής, είπε ότι με την ενσωμάτωση του Λιμενικού Σώματος και της Ελληνικής Ακτοφυλακής στο υπουργείο του, συγκροτείται ένα ολοκληρωμένο σύστημα εσωτερικής ασφάλειας.
Μόνο η Αριστερά, η δύναμη που πρέπει να εκφράσει ως συνείδηση αλλά και υλική δύναμη την εργαζόμενη πλειοψηφία όλης της γης δεν διαθέτει «ολοκληρωμένο σύστημα» αντιμετώπισης του φαινομένου.


Τι πρόσημο έχει η μετανάστευση; Ακόμη και εντός της Αριστεράς οι γνώμες ποικίλλουν σε μια ευρύτατη γκάμα αποχρώσεων: Από το χαρακτηρισμό του φαινομένου ως «ευλογία» μέχρι την υιοθέτηση ξενοφοβικών θέσεων και προτάσεων. Χαρακτηριστικότερη όμως είναι η τάση που παρακάμπτει μια ιδεολογική και φιλοσοφική τοποθέτηση απέναντι στο σύγχρονο αυτό κοινωνικό φαινόμενο, προκρίνοντας μια άμεση πολιτική της πράξης, με περισσότερο ανθρωπιστικά χαρακτηριστικά. Άλλη πάλι θέση συνοψίζεται στο σύνθημα «σύνορα ανοιχτά για την εργατιά»: Μια αφελής θεώρηση που θέλει να απαντήσει στην κατασταλτική πολιτική των κρατών με την άλλη όψη του νομίσματος. Είναι όμως η επιτακτικότητα του ζητήματος τέτοια στην ημερήσια διάταξη τη πολιτικής επικαιρότητας, που η αοριστία πλέον δεν συγχωρείται.
Κι αυτό γιατί δεν βρισκόμαστε πλέον στη μετανάστευση της εποχής του Μαρξ ή του Λένιν. Τα μεταναστευτικά κύματα των δύο προηγούμενων αιώνων συνδεδεμένα με την αποικιοκρατία και το βιομηχανικό καπιταλισμό είχαν άλλη κλίμακα. Σήμερα εξελίσσεται ένα εκρηκτικό φαινόμενο, παράγωγο της σύγχρονης εποχής, συνδεδεμένο με την παγκοσμιοποίηση και την παγκόσμια οικονομική κρίση. Είμαστε μάρτυρες του μεγαλύτερου μεταναστευτικού ρεύματος στην Ιστορία, με νέα χαρακτηριστικά. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι σύμφωνα με την έκθεση που εξέδωσε ο ΟΗΕ για τη νέα χιλιετία, 1,2 δισεκατομμύρια άνθρωποι στην υφήλιο είναι υποχρεωμένοι να ζουν με λιγότερο από ένα δολάριο την ημέρα. Και οι αβυσσαλέες ανισότητες δεν υφίστανται μόνο μεταξύ κρατών αλλά και εντός των ίδιων των ανεπτυγμένων χωρών: Εκεί που ζει και αναπτύσσεται σε μια σκοτεινή ζώνη του κοινωνικού λυκόφωτος ο τέταρτος κόσμος της φτώχειας. Όλα αυτά αποτελούν την πρώτη ύλη για μια ποιοτικά νέα κατάσταση.
Αυτό που πολύ συχνά ξεχνιέται είναι η διπλή φύση της μετανάστευσης. Από τη μια μεριά το φαινόμενο αυτό οδηγεί στην ομογενοποίηση της παγκόσμιας εργατικής τάξης, μια τάση που είναι εν δυνάμει επαναστατική. Το αίτημα για προλεταριακό διεθνισμό υπάρχει στη φαρέτρα του μαρξισμού από τη ληξιαρχική πράξη γέννησής του, το Μανιφέστο του Κομμουνιστικού Κόμματος των Μαρξ και Ένγκελς, στην περίφημη φράση «προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε». Δεν είναι λίγοι εκείνοι που σήμερα βλέπουν αυτή την επαναστατική προτροπή να παίρνει υλική υπόσταση στις μεταναστευτικές ορδές που οργώνουν την υφήλιο και συνενώνονται στα αστικά κέντρα των ανεπτυγμένων χωρών. Ωστόσο, υπάρχει και η σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού, που είναι ως γνωστόν και πάντα αθέατη στο γυμνό μάτι. Η δεύτερη φύση του φαινομένου προκύπτει από τους ενδοαστικούς ανταγωνισμούς σε μια χώρα, από τους ενδοϊμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς που απλώνονται σε όλο τον πλανήτη και συντελούν τελικώς στον ευνουχισμό αυτού του «δυνάμει» χαρακτηριστικού. Ο νόμος του ανταγωνισμού που κυριαρχεί στον καπιταλισμό παρεμβαίνει και στην ομογενοποίηση της εργατικής τάξης τη σπρώχνει προς τα κάτω, συμπιέζοντας τους μισθούς. Ο νεολογισμός «κινεζοποίηση» περιγράφει αυτό ακριβώς το φαινόμενο στην πιο ακραία του μορφή, τους μισθούς δηλαδή που εξασφαλίζουν απλώς την υλική επιβίωση. Για το λόγο αυτό, το φαινόμενο της μετανάστευσης στις μέρες μας δεν έχει τίποτα από την επαναστατική του δυναμική, παρά είναι στην ουσία του αντιδραστικό.


Τι γίνεται στις χώρες προέλευσης των μεταναστών; Η μαζική φυγή του εργατικού δυναμικού εκτονώνει την εκρηκτική συνήθως ανεργία και κατ’ αυτό τον τρόπο διευκολύνεται το έργο των κυβερνήσεων στην αντιμετώπιση των τάσεων για εξέγερση. Κατ’ αυτό τον τρόπο όμως αδυνατίζουν τα κινήματα που ζητούν κοινωνική αλλαγή ή μεταρρυθμίσεις. Ανάγεται σε μοντέλο ζωής και ενθαρρύνεται η ατομική λύση, ο μοναχικός δρόμος προς τη σωτηρία, μακριά από τα κοινά συμφέροντα που δένουν ένα λαό και μια εθνική εργατική τάξη.


Όμως και στις χώρες υποδοχής, κανείς δεν μπορεί να κλείνει τα μάτια για τις συνέπειες του μεταναστευτικού φαινομένου. Η μαζική εισροή μεταναστών αξιοποιείται αντικειμενικά από το κεφάλαιο για να ρίξει την τιμή της εργατικής δύναμης. Υπό την ανοχή φυσικά των κρατικών αρχών (όπως η Επιθεώρηση Εργασίας, τα υπουργεία κ.λπ.) δημιουργείται μια παράλληλη «βάρδια» εργαζομένων, χωρίς πολιτικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα, με εξευτελιστικούς μισθούς και μεροκάματα, που επιβιώνουν τελικώς λαθραία και στη «σκιά» της εργατικής νομοθεσίας, αλλά και οποιασδήποτε νομοθεσίας. Το γεγονός αυτό δεν είναι μονοσήμαντο. Από τη μία μεριά θέτει το επιτακτικό καθήκον στην Αριστερά να παλέψει για την άρση των ανισοτήτων αυτών, από την άλλη όμως συνιστά ένα γερό χτύπημα στη ντόπια εργατική τάξη για όσο διάστημα η κατάσταση αυτή συντηρείται. Πρώτον, διαιρεί σε κατηγορίες και διασπά την ενότητα των εργαζομένων, κάτι που φυσικά επιδιώκουν αντικειμενικά οι εργοδότες. Δεύτερον, οι μάζες των κακοαμοιβόμενων μεταναστών συγκροτούν έναν πολυάριθμο εφεδρικό «στρατό» που χτυπά τα κεκτημένα εργατικά δικαιώματα. Συνιστούν δηλαδή ένα εργαλείο κοινωνικού ντάμπινγκ.


Στη διαπίστωση ότι η μετανάστευση είναι στις μέρες μας πρωτίστως αντιδραστικό φαινόμενο, διατυπώνονται ορισμένες ενστάσεις. Πρώτη ένσταση: «Είναι πρωτίστως άνθρωποι σε ανάγκη που χρειάζονται την αλληλεγγύη μας». Κανείς φυσικά δεν θα διαφωνήσει με αυτό. Πρέπει να γίνει όμως ένας ουσιώδης διαχωρισμός: Ένα ζήτημα είναι το ίδιο το μεταναστευτικό φαινόμενο στη σύγχρονη εποχή και πώς κανείς το αντιμετωπίζει. Ένα άλλο ζήτημα αποτελεί η στάση απέναντι στους ανθρώπους που καλώς ή κακώς βρέθηκαν στον τόπο μας και ζητούν δουλειά και δικαιώματα. Μια συνεπής στάση μπορεί να συνοψισθεί στη φράση «κατά της μετανάστευσης αλλά υπέρ των μεταναστών», με την ίδια έννοια που η Αριστερά παλεύει κατά της ανεργίας αλλά υπέρ των ανέργων.
Δεύτερη ένσταση: «Η ιστορία του ανθρώπου από τα πρώτα βήματά του πάνω στη Γη είναι συνυφασμένη με τις μετακινήσεις και μεταναστεύσεις». Το γεγονός αυτό δεν συνιστά σε καμία περίπτωση συνηγορία υπέρ των μεταναστεύσεων. Πρώτον, επειδή από τη αυγή της ανθρωπότητας μέχρι τις μέρες μας ήταν η ανάγκη για επιβίωση που έσπρωχνε σε αναζήτηση καλύτερης τύχης. Δεύτερον, επειδή και άλλα φαινόμενα συνοδεύουν τον άνθρωπο για χιλιετίες, το γεγονός αυτό όμως δεν τα κατατάσσει σε όσα θέλει να κρατήσει ο κόσμος μας: Κορυφαίο παράδειγμα οι πόλεμοι, οι αιμοτοχυσίες και οι αλληλοσφαγές. Μήπως αυτά είναι προοδευτικά φαινόμενα;


Τρίτη ένσταση: «Αν τάσσεται κανείς με το αίτημα για κλειστά σύνορα, τότε υποστηρίζει τους αιματοβαμμένους φράκτες του Χ. Παπουτσή». Η θέση αυτή διαστρεβλώνει την πραγματικότητα. Οι φράκτες στον Έβρο και οι ένοπλες περιπολίες της Frontex και των ντόπιων συνοριοφυλάκων πρέπει διαμιάς να καταργηθούν. Όχι μόνο επειδή ευθύνονται για θανάτους ανθρώπων. Αλλά και επειδή η μετανάστευση είναι τέτοιο ορμητικό ποτάμι που η ροή της δεν σταματά με τέτοια αστυνομικού τύπου μέτρα. Όπως το νερό κυλά μέσα από τα δάχτυλα, έτσι και ένας φράχτης 2,5 χιλιομέτρων δεν αρκεί για μια γραμμή 200 χιλιομέτρων από χερσαία μόνο σύνορα. Ο στόχος άλλωστε της καταστολής αυτού του τύπου βρίσκεται εντός συνόρων: Στο να φύγει η προσοχή από τη δραματική κοινωνική πραγματικότητα που πλήττει την εργαζόμενη πλειοψηφία και να εστιαστεί στο αστυνομικό κυνήγι ενός αόρατου εχθρού που λειτουργεί επιπλέον ως αποδιοπομπαίος τράγος.
Συνεπώς, το μεταναστευτικό δεν είναι πρόβλημα ρατσισμού ή έλλειψης ανθρωπιάς. Έχει την καρδιά του στο ευρύτερο ζήτημα της εκμετάλλευσης της εργατικής τάξης και εκεί βρίσκεται και η λύση του. Οι μετανάστες άλλωστε δεν έχουν ανάγκη από μια Αριστερά προστάτη των «μειονοτήτων», οι οποίες απλώς στερούνται κάποιων δικαιωμάτων και γίνονται στόχος ακραίων δεξιών και φασιστικών επιθέσεων. Όσο η συζήτηση του μεταναστευτικού εξαντλείται σε αυτό το επίπεδο, τόσο πετυχαίνει ένα ευφυές σχέδιο κοινωνικού αυτοματισμού, που θα μπορούσε να πάρει τον κωδικό τίτλο «Εξάρχεια εναντίον Αγίου Παντελεήμονα». Η αντιπαράθεση των «άκρων» όπως εξελίσσεται μέχρι σήμερα η πάλη για την υπεράσπιση των μεταναστών, αφήνει τον κατάλληλο χώρο για να επικρατήσει τελικώς μια «μέση» υποτίθεται νηφάλια κυβερνητική παρέμβαση, των ΜΑΤ, της τάξης και της αντεργατικής πολιτικής που αγγίζει όλους. Η αντιπαράθεση με την ακροδεξιά είναι μέρος του γενικότερου δημοκρατικού ζητήματος. Την πάλη δηλαδή για να αποκαλυφθεί και να εξουδετερωθεί το παρακράτος των τραμπούκων και των παρακολουθήσεων, ο παρακρατικός εκτελεστικός βραχίωνας τύπου Χρυσής Αυγής, αλλά και το μιντιακό υπερκράτος των επιχειρηματιών που συντονίζει τις επιθέσεις όλων των παραπάνω.


Ο Νέγκρι και οι «μετακινήσεις του πλήθους»

ΑΤΑΞΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΑΣΚΟΥΝ ΓΟΗΤΕΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ


Οι Τόνι Νέγκρι και Μάικλ Χαρντ γράφουν στο πολύ γνωστό έργο τους Αυτοκρατορία: «Μέσω της κυκλοφορίας, το πλήθος επανιδιοποιείται το χώρο και αυτοσυγκροτείται ως ενεργό υποκείμενο. Οι κινήσεις αυτές συχνά συνεπάγονται ως αντίτιμο φρικτές δοκιμασίες, ταυτόχρονα όμως ενέχουν μια επιθυμία απελευθέρωσης οποία δεν κατασιγάζεται παρά μόνον επανιδιοποιούμενη νέους χώρους». Μιλούν για τα μεταναστευτικά κύματα. Και συνεχίζουν: «Το πλήθος αποκτά τη δύναμη να βεβαιώσει την αυτονομία του ταξιδεύοντας και εκφραζόμενο μέσω ενός μηχανισμού εκτεταμένης, εγκάρσιας εδαφικής επανιδιοποίησης». Οι λέξεις - κλειδιά στο παραπάνω απόσπασμα αλλά και σε όλο το έργο του Νέγκρι είναι «κυκλοφορία», «κίνηση», «ταξιδεύω». Ο όρος «μετακίνηση του πλήθους» αντικαθιστά τον όρο «μετανάστευση» σε ολόκληρο το βιβλίο των 600 σελίδων. Γι’ αυτό άλλωστε και το αίτημα που διατυπώνουν οι συγγραφείς είναι «απεριόριστες διαδρομές» και «παγκόσμια υπηκοότητα».
Είναι αυτή η ιδεολογική και θεωρητική βάση για τις σύγχρονες απόψεις που αποδίδουν στη μετανάστευση μια απελευθερωτική δήθεν διάσταση και αρνούνται την αντιδραστική της φύση. Οι θέσεις αυτές παραβλέπουν με χαρακτηριστική αφέλεια το γεγονός ότι ελατήριο όλων των μεταναστεύσεων της ιστορίας υπήρξε η ανάγκη, η έλλειψη πόρων για επιβίωση, ο πόλεμος και οι φυσικές καταστροφές. Με ένα μοντέλο που μοιάζει να προέκυψε με βάση τις σύγχρονες μετακινήσεις των φοιτητών και των ακαδημαϊκών από χώρα σε χώρα της Δυτικής Ευρώπης και της Αμερικής, ερμηνεύεται μια από τις πιο δραματικές σελίδες της ανθρώπινης ιστορίας. Πρόκειται βέβαια για αταξικές αναλύσεις, που στη θέση των κοινωνικών τάξεων ως δημιουργών της ιστορίας τοποθετούν ένα ανώνυμο και ομογενοποιημένο «πλήθος».


Παρ’ όλ’ αυτά, οι θέσεις αυτές ασκούν μεγάλη γοητεία σήμερα στην ελληνική Αριστερά. Σε πρόσφατη εκδήλωση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ για το μεταναστευτικό, ο Αλέξης Τσίπρας μετά από σχετική ερώτηση του Πριν, δήλωσε υπέρ του Νέγκρι και εξήγησε: «Η ανθρωπότητα εξαρχής στηρίχθηκε στις μετακινήσεις. Δεν μπορούμε να πούμε λοιπόν ότι η βάση της ιστορίας είναι αντιδραστική». Όμως και αλλού επιβιώνουν λαθραία οι απόψεις του Νέγκρι: Όταν ακούγεται το σύνθημα «σύνορα ανοιχτά για την εργατιά». Όταν από το δράμα τη μετανάστευσης και της προσφυγιάς τονίζεται ο πολυπολιτισμικός χαρακτήρας της παρουσίας τους, σαν η παρουσία τους να οφείλεται σε διάθεση για γιορτή. Αλλά και κάθε φορά που υποχωρεί η ταξική οπτική στο φαινόμενο, για χάρη της ανθρωπιστικής προσέγγισης.


ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΛΗ
Όχι στο σύστημα
που γεννά μετανάστες
ΚΑΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙΑ


Το πρωταρχικό διεθνιστικό καθήκον είναι να χτυπηθούν και να εκλείψουν οι αιτίες που οδηγούν στη μετανάστευση. Να ανατραπεί δηλαδή το σύστημα που γεννά φτώχεια και εξαθλίωση σε όλο και μεγαλύτερο κομμάτι του πλανήτη και σπρώχνει τις απελπισμένες μάζες σε αναζήτηση ενός αμφίβολου μέλλοντος. Πιο άμεσο αίτημα είναι να σταματήσουν οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις που σπέρνουν τον τρόμο, το θάνατο και δημιουργούν αντικειμενικά τα μεγάλα μεταναστευτικά κύματα. Με αυτή την έννοια, ένα άμεσο και διεθνιστικό ζήτημα πάλης είναι να σταματήσει η εμπλοκή της χώρας στον ιμπεριαλιστικό μηχανισμό που διεξάγει και σήμερα πολέμους και να επιστρέψουν τα στρατεύματα από τη Λιβύη, το Αφγανιστάν και τις άλλες εστίες πολέμου.


Τι γίνεται όμως με όσους μετανάστες έχουν διαβεί το Ρουβίκωνα και βρίσκονται ήδη στη χώρα μας;
Φυσικά προέχει να αρθεί η πολυπλόκαμη εκμετάλλευσή τους. Εκμετάλλευση από το κράτος που τους θέλει ημιπαράνομους για να μην έχουν πολιτικά δικαιώματα. Εκμετάλλευση από τους εργοδότες για να τους πληρώνουν μαύρα. Εκμετάλλευση από τους δουλέμπορους για να θησαυρίζουν σε βάρος τους.


Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, οι μη κοινοτικοί μετανάστες στη χώρα μας είναι 800.000.


Η πλειοψηφία τους ζει και εργάζεται για χρόνια στη χώρα. Πάνω από τους μισούς, 400.000 άτομα, είναι αυτοί που δεν έχουν χαρτιά. Άλλο στοιχείο λέει ότι 150.000 μετανάστες από το 2008 έχουν χάσει το δικαίωμα για άδεια παραμονής λόγω κρίσης. Ο λόγος; Ότι η άδεια παραμονής συνδέεται με τα ένσημα που παρουσιάζουν. Αν είναι κάτω από έναν αριθμό, στερούνται την άδεια.
Πρώτο μέτρο λοιπόν είναι η νομιμοποίηση όλων χωρίς όρους. Κανείς μετανάστης χωρίς χαρτιά, κανένας εργαζόμενος χωρίς ασφάλιση. Το συγκεκριμένο μέτρο είναι αυτό που μπορεί να ανακουφίσει την κατάσταση: Να χτυπήσει τη μαύρη εργασία και το κοινωνικό ντάμπινγκ, ενώ είναι προûπόθεση για να υπάρχουν ίσα μεροκάματα και ίσα δικαιώματα. Χτυπάει επιπλέον το δουλεμπόριο και αίρει τους διαχωρισμούς με τη ντόπια εργατική τάξη. Δεύτερο μέτρο είναι η κατάργηση της κατάπτυστης συνθήκης «Δουβλίνο ΙΙ».


Σε αυτό το σημείο η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έχει πολύ βαριές ευθύνες. Το 2003 ο Κώστας Σημίτης ως πρωθυπουργός και ο Γιώργος Παπανδρέου ως υπουργός Εξωτερικών υπέγραψαν να γίνει η χώρα μας αποθήκη ανθρώπων. Χιλιάδες πρόσφυγες και μετανάστες που έχουν άλλο προορισμό παραμένουν εγκλωβισμένοι λόγω της συνθήκης «επαναπροώθησης στη χώρα εισόδου».


Όπως έδειξε το παράδειγμα της Ιταλίας, η πίεση από τις μεταναστευτικές ροές μπορεί να μετριαστεί σε σημαντικό βαθμό αν εφοδιαστούν οι άνθρωποι με ταξιδιωτικά ντοκουμέντα και αφεθούν να προχωρήσουν στον πραγματικό τους προορισμό. Τρίτο μέτρο είναι η οργάνωση των μεταναστών στα συνδικάτα και σε όλα τα μαζικά όργανα πάλης, για να αρθούν οι τεχνητοί διαχωρισμοί στο σώμα της εργατικής τάξης. Από αυτή την άποψη είναι σημαντικό λάθος να ιδρύονται συνδικάτα με βάση την εθνικότητα, που συντηρούν και αναπαράγουν τις διαιρέσεις.
Τέταρτο μέτρο είναι η αξιοπρεπής μεταχείριση των αιτούντων άσυλο και όλων των προσφύγων. Είναι τραγικό το γεγονός ότι ο λόγος που σήμερα κερδίζει έδαφος το αίτημα για αλλαγή της συνθήκης «Δουβλίνο ΙΙ» είναι η απερίγραπτη κατάσταση στα κέντρα υποδοχής, ειδικά της χώρας μας.


Για όλα τα παραπάνω είναι φυσικά αναγκαία μια βαθύτερη μαρξιστική ανάλυση, κάτι που υπερβαίνει αυτό το κείμενο.

ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΙΝ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
απελάτης



Συμμετέχουν: 17 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 527

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 02, 2011 12:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Κολοβή προσπάθεια εξωραϊσμού της νεοταξίτικης προδοσίας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κολοβή προσπάθεια εξωραϊσμού της νεοταξίτικης προδοσίας

Εκείνο που χαρακτηρίζει τούτα τα κείμενα του ΠΡΙΝ για την ΛΑΘΡΟμετανάστευση είναι ότι οι συντάκτες τους κάνουν το κορόιδο όσον αφορά τα αίτια των «μεταναστευτικών ρευμάτων» όπως τα αποκαλούν με στόχο την αναγωγή τους σε υπεριστορικά φαινόμενα για να αποφύγουν να τα προσεγγίσουν υπό το πρίσμα της εποχής μας, που χαρακτηρίζεται από την παγκοσμιοποίηση των αγορών η οποία περιλαμβάνει απαραιτήτως και την παγκοσμιοποίηση της αγοράς εργασίας, ή ορθότερα αγορά εργατικής δύναμης.

Κάπου γίνεται στο κείμενο μια φευγαλέα χρήση του όρου «παγκοσμιοποίηση» και τίποτε περισσότερο. Ως αιτία της ΛΑΘΡΟμετανάστευσης εμφανίζεται η παγκόσμια φτώχια στην οποία εκ του πονηρού προστίθεται τώρα και η οικονομική κρίση, ενώ το «φαινόμενο» έχει εκδηλωθεί πριν μία εικοσαετία και περισσότερο, όταν ακόμα η παγκόσμια οικονομία περπατούσε. Στην φτώχεια προστίθενται επίσης οι πόλεμοι, λες και δεν υπήρχαν πόλεμοι και φτώχεια στο παρελθόν.

Δέκα χρόνια μακέλευαν οι Ρώσοι το Αφγανιστάν, 35 χρόνια διαδοχικά οι Γάλλοι και οι Αμερικάνοι ιμπεριαλιστές το Βιετνάμ, το Λάος και την Καμπότζη και ούτε λέπι μεταναστευτικό δεν είδαμε στην χώρα μας -για να μη μιλήσουμε για άλλες αποικιοκρατικές χώρες για τις οποίες μπαίνει διαφορετικά το ζήτημα.

Όταν τα κεφάλαια και τα εμπορεύματα διατρέχουν ελεύθερα την παγκόσμια αγορά είναι λογικό αυτά τα κεφάλαια που είναι επενδυμένα στην Ευρώπη να απαιτήσουν τα ίδια συγκριτικά πλεονεκτήματα μ’ αυτά που είναι επενδυμένα στις δεξαμενές της τζάμπα εργασίας, των ανατολικο-ευρωπαϊκών χωρών, της Ασίας, Αφρικής αλλά και Λατινικής Αμερικής. Αυτός είναι ο λόγος των μεταναστευτικών ρευμάτων, που έχουν επίτηδες λαθραία μορφή για να εμφανίζονται σαν φυσική θεομηνία και να μην παίρνουν την ευθύνη για το έγκλημα της κινεζοποίησης οι καπιταλιστικές κυβερνήσεις.

Παραπέρα η πολυπολιτισμική γκετοποίηση των εθνικών κρατών έχει να κάνει με την ανάγκη του παγκόσμιου ιμπεριαλισμού για ένα παγκόσμιο κέντρο εξουσίας και ρύθμισης της παγκόσμιας αγοράς, έχει να κάνει με την γνωστή μας «παγκόσμια διακυβέρνηση», η οποία βέβαια είναι ασυμβίβαστη με την ύπαρξη των εθνών που πρέπει να καταστραφούνε και το εργαλείο είναι ΛΑΘΡΟεποικισμός. Αυτό σημαίνει ιμπεριαλιστική ολοκλήρωση, στην οποία τείνει εξ αντικειμένου το σύστημα στο στάδιο των υπερεθνικών μονοπωλίων και τα think tanks την προγραμμάτισαν συνειδητά ακριβώς την στιγμή που έφυγε απ’ την μέση το αντίπαλο δέος του «υπαρκτού σοσιαλισμού».

Η ανοχή στην ΛΑΘΡΟμετανάστευση και στα ανοιχτά σύνορα γενικώς, όχι μόνο για τα πρόσωπα αλλά και για τα εμπορεύματα και τα κεφάλαια οδηγεί αναπόφευκτα στην παγκόσμια κινεζοποίηση. Με άλλα λόγια στη παγοσμιοποιημένη βαρβαρότητα. Και το ξέρουν οι κύριοι του ΠΡΙΝ, αλλά και όλοι οι άλλοι οι προσκυνημένοι, πρώην αριστεροί νυν νεοταξίτες, βρικολακιασμένοι χιτλερικοί.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Hellenic (Greek) by Alex Xenias - Διορθώσεις:Αλφόνσος Πάγκας